اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته چهارم لیگ دسته یک والیبال کشور

کاله جوان مازندران مقابل سفیر قم تن به شکست داد

در هفته چهارم لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور کاله جوان مازندران در خانه از میهمانش تیم سفیر قم شکست خورد.

کاله جوان مازندران مقابل سفیر قم تن به شکست داد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، در هفته چهارم رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور جام ولایت، که امشب در شهرستان آمل برگزار شد کاله جوان مازندران در خانه از میهمانش تیم سفیر قم با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

در این هفته که هفت دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار شد، تنها نماینده مازندران فقط توانست ست دوم این دیدار را با امتیاز (25 بر 20) از آن خود کند.

بازیکنان قمی توانستند در ست‌های اول، سوم و چهارم با امتیازات (25 بر 20)، (25 بر 20) و (25 بر 23) در پایان هر سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنند.

شاگردان جوان و کم‌تجربه حسین کاظمی کاله  در دو بازی نخست لیگ دسته یک را با پیروزی پشت سر گذاشتند و در هفته چهارم این رقابت‌ها در حالی به مصاف تیم سفیر قم رفتند که در هفته سوم با قرعه استراحت مواجه شدند.

از بازیکنان والیبال کاله جوان آمل با توجه به قرعه استراحتی که داشتند انتظار می‌رفت تیم سفیر قم را در هفته چهارم در سالن سرپوشیده 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) آمل در مقابل دیدگان هواداران خود شکست دهد ولی این تیم سفیر قم بود که زنگ خطر جدی را برای بازیکنان جوان کاله آمل در این شهر به صدا درآورد.

قربان توسن، پیشکسوت ورزش والیبال کشورمان در این مسابقه به‌عنوان ناظر فدراسیون والیبال بوده و داود نافعی و عباس قلیچ‌خان امر داوری را انجام دادند.

انتهای پیام/86012/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول