اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار

اتاق بازی‌درمانی ویژه کودکان استثنایی در بندرعباس راه‌اندازی شد

برای نخستین‌بار در بندرعباس اتاق بازی‌درمانی مخصوص دانش‌آموزان استثنایی در دبستان استثنایی ایوب ناحیه یک بندرعباس افتتاح شد.

اتاق بازی‌درمانی ویژه کودکان استثنایی در بندرعباس راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش هرمزگان، مدیرکل این اداره در مراسم افتتاح اتاق بازی درمانی گفت: معلمان دانش‌آموزان استثنایی قبل از اینکه به انتقال معلوماتشان بیاندیشند باید به نحوه بازسازی مخاطبشان توجه کنند.

احمد آخوندی با بیان اینکه کار و تلاش مربیان و معلمان در حوزه آموزش و پرورش استثنایی از ارزش بالایی برخوردار است، اظهار داشت: یکی از راه‌های شناخت دانش‌آموزان استثنایی کشف لایه‌های درونی شخصیت آنان است که این امر فقط با نگاه متعهدانه و دلسوزانه امکان‌پذیر است.

وی با تشکر از مریم نامی مدیر دبستان ایوب و پرسنل این دبستان تصریح کرد: معلمی که بناست با دانش‌آموزان استثنایی سر و کار داشته باشد، باید هم از سرمایه احساس و عاطفه و هم از سرمایه دانش استفاده کند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس نیز در خصوص ساخت اتاق بازی درمانی گفت: این اتاق به مساحت 76 متر مربع و با تامین تجهیزاتی برای استفاده 108 دانش‌آموز این دبستان ساخته شده است.

عبدالرضا دادعلی‌پور در ادامه افزود: آموزش مهارت‌ها، تقویت حواس کودکان و استعدادهای نهفته، تخلیه هیجانات روحی و عاطفی و تقویت روابط دوستانه از اهداف ساخت اتاق بازی درمانی است.

گفتنی است چهار آموزشگاه استثنایی و یک مرکز اختلالات یادگیری در ناحیه یک آموزش و پرورش بندرعباس مشغول به کار است.

این اتاق بازی درمانی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس و مدیر اداره آموزش و پرورش استثنایی استان هرمزگان افتتاح شد.

انتهای پیام/88007/غ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول