اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه:

امسال ساخت موزه دفاع مقدس کرمانشاه آغاز می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: امسال احداث و ساخت پارک موزه دفاع مقدس استان کرمانشاه در 15 هکتار آغاز می‌شود.

امسال ساخت موزه دفاع مقدس کرمانشاه آغاز می‌شود

مرادعلی محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: تملک، حفظ و بهره‌برداری از آثار فیزیکی از قبیل اقلام جنگی، غنایم، اراضی و مواضع دوران دفاع مقدس بر عهده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.

محمدی بیان داشت: طی بازدید فرماندهان ارشد استان کرمانشاه، چند نقطه برای ساخت پارک موزه دفاع مقدس در نظر گرفته شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه ساخت پارک موزه دفاع مقدس استان کرمانشاه را از مصوبات سفر نورانی و پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: این موزه در 15 هکتار و احتمالا در یک نقطه از شمال شهر کرمانشاه ساخته می‌شود و تمامی آثار جمع‌آوری شده از دوران دفاع مقدس در آن نگهداری خواهد شد. 

محمدی وظیفه مهم و اساسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه را جمع‌آوری آثار به‌جا مانده از جنگ و تملک نقاط حماسی استان عنوان کرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه ادامه داد: تمامی آثار جمع‌آوری شده در موزه‌آرایی مورد استفاده قرار می‌گیرد و امسال احداث و ساخت پارک موزه دفاع مقدس استان کرمانشاه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/2700/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول