اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط هواپیمایی فلایت چک

دستگاه ناوبری فرودگاه اردبیل مورد بازرسی دوره‌ای قرار گرفت

دستگاه‌های ناوبری فرودگاه اردبیل توسط هواپیمایی فلایت چک سازمان هواپیمایی کشوری مورد وارسی پروازی دوره‌ای قرار گرفت.

دستگاه ناوبری فرودگاه اردبیل مورد بازرسی دوره‌ای قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های اردبیل، براساس استانداردهای بین‌المللی ایکائو لازم است دستگاه‌های ناوبری فرودگاه‌ها به صورت دوره‌ای که معمولاً دو، سه تا شش ماهه و یک ساله است مورد تست فلایت چک پروازی قرار بگیرند.

بر همین اساس با توجه به همکاری اداره الکترونیک فرودگاه اردبیل و اداره ارتباطات و ناوبری توسط هواپیمایی فلایت چک سازمان هواپیمایی کشوری انجام شده و بعد از اتمام فلایت چک سیستم‌های ILS/DME و VOR/DME مورد تأیید قرار گرفته و برای یک دوره کاری دیگر عملیاتی اعلام شد.

فرودگاه اردبیل که در فصول مختلف سال با توجه به مه غلیظ در منطقه فرودگاه با مشکل تأخیر و کنسلی پروازها روبه‌روست به زودی صاحب دستگاه آیلس و کت دو می‌شود تا مشکل پیش آمده در لغو و تأخیر پروازها برطرف شده و خلبانان هواپیما بتوانند در هوای مه‌آلود و نامناسب جوی نیز امکان پرواز به مقصد فرودگاه اردبیل را فراهم آورند.

اخیراً ساخت بادنماها با استانداردهای بین‌المللی در فرودگاه اردبیل انجام شده که یکی از ادوات و تجهیزات ضروری و مورد نیاز هر فرودگاه مطابق با استانداردهای جهانی است که در این زمینه در فرودگاه اردبیل اقدامات خوبی انجام شده و تاکنون تعداد بادنمای منصوبه در فرودگاه اردبیل با توجه به داشتن دو باند متقاطع به چهار دستگاه رسیده است.

انتهای پیام/62001/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول