اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی مازندران خبر داد

پخش زنده مسابقه کشتی بابل و مشهد از شبکه 3

دبیر هیئت کشتی مازندران از پخش زنده مسابقه دو تیم خونه‌به‌خونه بابل و ثامن مشهد در لیگ برتر کشتی آزاد کشور از شبکه سوم سیما خبر داد.

پخش زنده مسابقه کشتی بابل و مشهد از شبکه 3

غلامرضا نوری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: مسابقه دو تیم خونه‎به‌خونه بابل و موسسه مالی اعتباری ثامن مشهد از هفته پنجم این رقابت‌ها در روز پنج‌شنبه 21 آذر در بابل به صورت زنده پخش می‌شود.

دبیر هیئت کشتی مازندران تصریح کرد: این مسابقه به دلیل پخش زنده از شبکه سوم سیما با یک ساعت تاخیر نسبت به بقیه مسابقات از ساعت 17 در سالن ورزشی دانشگاه آزاد بابل برگزار می‌‍شود.

نوری‌زاده از میزبانی هر سه نماینده کشتی مازندران مقابل حریفان خبر داد و افزود: تیم‌های خونه‌به‌خونه بابل و هیئت کشتی رستمکلا در روز پنج‌شنبه 21 آذر و گاز مازندران در روز جمعه 22 آذر مقابل حریفان خود میزبان هستند.

وی گفت: در این هفته تیم هیئت کشتی رستمکلا میزبان استیل‌آذین ایرانیان و گاز مازندران نیز در خانه به مصاف شهدای زنجان می‌رود.

نوری‌زاده در پایان از صعود تیم خونه‌به‌خونه بابل به مرحله نیمه نهایی این مسابقات خبر داد و خاطرنشان کرد: دو تیم رستمکلا و گاز هم در صورت دو پیروزی مقابل حریفان از شانس صعود برخوردار هستند.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول