اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هیئت کوهنوردی کوهبنان عنوان کرد

تأثیر نامطلوب کمبود اعتبار بر عملکرد هیئت‌های ورزشی کوهبنان

مسئول هیئت کوهنوردی شهرستان کوهبنان گفت: بسیاری از هیئت‌های ورزشی کوهبنان به علت کمبود اعتبار فعالیت‌شان بسیار کم شده است.

تأثیر نامطلوب کمبود اعتبار بر عملکرد هیئت‌های ورزشی کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، سید محسن روح‌الأمینی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید اداره ورزش و جوانان کوهبنان، اظهار داشت: در حال حاضر بسیاری از هیئت‌های ورزشی کوهبنان به علت کمبود اعتبار فعالیت‌شان بسیار کم شده، اما در کنار این مشکل شاهد حضور ورزشکاران شهرستان در مسابقات مختلف استانی و کشوری همراه با کسب رتبه‌های برتر توسط آنها هستیم.

وی ادامه داد: با همکاری فرماندار و امام جمعه ورزش‌کار و ورزش‌دوست کوهبنان و ساخت فضاهای ورزشی متعدد ورزش کوهبنان جان تازه‌ای به خود گرفته که این امر موجب افتخارآفرینی جوانان بسیجی شهرستان در عرصه‌های مختلف شد.

مسئول هیئت کوهنوردی شهرستان کوهبنان اضافه کرد: ورزشکاران کوهبنانی علاوه بر حضور در مسابقات مختلف ورزشی در برنامه‌ها و مناسبت‌‌های مختلف، مراسم سیاسی و عبادی نماز جمعه و هیئت‌های مذهبی حضوری چشمگیر و فعال دارند و در این عرصه نیز گوی سبقت را از دیگران ربوده‌اند و با تمام وجود در راه گسترش دین و ارزش‌های اسلامی گام برمی‌دارند.

روح‌الأمینی تأکید کرد: به همت فرماندار ورزش‌دوست و ورزش‌کار کوهبنان و با همکاری اداره فنی و حرفه‌ای و اداره ورزش و جوانان شهرستان تعدادی دروازه فوتسال ساخته و در بین ورزشکاران محلات به همراه توپ اهدا شده است که این امر موجب شادی و نشاط بیشتر در بین جوانان محلات شده است.

انتهای پیام/80012/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول