اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و امور جوانان ایلام:

یادواره شهدای زمین چمن چوار برپا می‌شود

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: یادواره شهدای زمین چمن چوار برپا می‌شود.

یادواره شهدای زمین چمن چوار برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، فرزاد فتاحی ظهر امروز در نشست هماهنگی برپایی یادواره شهدای زمین فوتبال چوار اظهار داشت: برنامه‌های متنوع و مختلفی برای یادواره شهدای زمین چمن چوار پیش‌بینی شده است.

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام با بیان اینکه در سال‌های گذشته یادواره شهدای ورزشکار زمین فوتبال چوار برگزار شده است، گفت: برای امسال برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: در 23 بهمن ماه سال 1365، هواپیماهای رژیم بعثی عراق، مسابقه فوتبال بین تیم‌های منتخب چوار و منتخب جوانان ایلام را بمباران کردند.

این مسئول اضافه کرد: در این فاجعه تاریخی، 15 نفر از بازیکنان، داوران، مربیان و تماشاگران به شهادت رسیده و ده‌ها تن نیز مجروح شدند.

فتاحی تصریح کرد: در این راستا برای گرامی داشت این واقعه برنامه‌ریزی لازم از سوی اداره کل ورزش و امور جوانان استان ایلام تدوین شده است.

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: در تلاش هستیم که با کمک و همکاری فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران جانبازان حادثه زمین فوتبال چوار را به همراه تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2014 برزیل اعزام کنیم.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از وظایف دستگاه‌های دولتی بوده که اداره کل ورزش و امور جوانان استان ایلام به آن پایبند است.

انتهای پیام/2246/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول