اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تالار فرشچیان

«قلیان تفریح یا تهدید»؛ فردا در اصفهان بررسی می‌شود

سرپرستی خبرگزاری فارس اصفهان، نخستین نشست رسا‌نه‌ای آسیب‌های فرهنگی، اجتماعی با موضوع «قلیان تفریح یا تهدید» را در محل تالار فرشچیان اصفهان برگزار می‌کند.

«قلیان تفریح یا تهدید»؛ فردا در اصفهان بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سرپرستی خبرگزاری فارس اصفهان در راستای نیل اهداف جامعه اسلامی ایران و در جهت منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت احیای الگوی زندگی ایرانی ـ اسلامی و نیز با عنایت بر اینکه در سالهای اخیر پدیده‌های اجتماعی دستخوش تغییرات و نیز ایجاد مخاطرات برای مردم، جامعه شده است، در نظر دارد، طی نشست‌هایی با حضور کارشناسان، مسئولان و اصحاب رسانه و نیز مردم نشست‌هایی را برگزار کند تا نقطه‌نظرات و دیدگاه‌های مردم در مورد موضوع مربوطه مطرح و از سوی رسانه‌ها به عنوان نمایندگان مردم و بسترسازان عرصه اطلاع‌رسانی منعکس شود.

در این راستا و با عنایت به رسالت رسانه‌های گروهی در خصوص حل معضلات اجتماعی ضرورت دارد، رسانه‌ها با دقت نظر بیشتری وارد دغدغه ها و مسائل روز اجتماعی شده و با برگزاری نشست‌های مختلف دیدگاه‌های مختلف از جمله موافقان و مخالفان یک پدیده اجتماعی را  مورد بررسی قرار دهند.

سرپرستی دفتر خبرگزاری فارس، در نظر دارد، نخستین نشست  رسا‌نه‌ای آسیب‌های فرهنگی، اجتماعی با موضوع«قلیان تفریح یا تهدید» را برگزار کند.

این در حالی است که شورای اسلامی‌شهر اصفهان، شهرداری اصفهان، استانداری اصفهان، فرمانداری اصفهان، دانشگاه‌ علوم‌ پزشکی اصفهان و نیز کمیته ‌شهروندی و سایر نهادهای استان طی دو هفته اخیر موضع‌گیری‌های مختلفی در خصوص این پدیده اجتماعی  و مخاطرات و ضرر و زیان‌های جسمی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی آن داشته‌اند.

این نشست رسانه‌های تخصصی فردا بعد از ظهر ساعت 14.30 دقیقه در محل تالار فرشچیان اصفهان سالن کنفرانس برگزار می‌شود.

در این نشست، مسئولان انتظامی، بهداشت، پیشگیری و اصناف جهت سخنرانی و نیز پاسخگویی به سئوالات خبرنگاران و نیز قشر مردمی در خصوص قلیان دعوت شده‌اند.

انتهای پیام/63012/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول