اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استانداری کرمانشاه تاکید کرد

تشکیل اتاق فکر برای بررسی مشکلات زنان

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه بر تشکیل اتاق فکر برای بررسی مشکلات زنان، تاکید کرد.

تشکیل اتاق فکر برای بررسی مشکلات زنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نسرین بهادری ظهر امروز در گردهمایی فعالان حوزه زنان، نخبگان و فرهیختگان برجسته با استاندار کرمانشاه اظهار داشت: توجه به نقش زنان در جامعه و اهمیت دادن به نقش موثر آنان در خانواده‌ها به‌ عنوان مادر باید همیشه مد نظر قرار بگیرد.

بهادری ادامه داد: توسعه تعاونی‌های اشتغال ویژه زنان، تشکیل اتاق فکر برای بررسی مشکلات زنان، برگزاری سمینارهای مرتبط با موضوع زن و سلامت از جمله راهکارهایی است که برای عملیاتی شدن آن تلاش می‌کنیم.

به گفته مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه، تولید فیلم من و خدا و پرداختن به نقش زنان در جامعه جای امیدواری دارد و باید هماهنگی‌های لازم برای ارتباط زنان با دستگاه‌های مختلف جامعه صورت بگیرد.

این مسئول ایجاد همدلی و صمیمیت در بین فعالان زن را راهکاری مناسب برای حل مشکلات حوزه زنان دانست و گفت: برخی محدودیت‌ها زنان را از برخی فعالیت‌ها بی‌بهره کرده است.

وی خاطرنشان کرد: دخالت سلایق مدیران در انتخاب کارکنان، عدم توجه به سایر نقش‌های زنان در اجتماع و محدود کردن نقش زن به خانواده از جمله مشکلات حوزه زنان است.

انتهای پیام/2700/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول