اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هیرمند:

دشمن با تهاجم فرهنگی سعی در متلاشی کردن بنیاد خانواده‌‌ها دارد

فرماندار هیرمند گفت: دشمن با تهاجم فرهنگی سعی در متلاشی کردن بنیاد خانواده در جامعه دارد که احیای امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند جلوی تمام هجمه‌های دشمنان را بگیرد.

دشمن با تهاجم فرهنگی سعی در متلاشی کردن بنیاد خانواده‌‌ها دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از هیرمند، سلطانعلی دهمرده ظهر امروز در جلسه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شهرستان هیرمند اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از واجبات دینی ما است و همه ما باید در احیای این فریضه الهی تلاش کنیم

فرماندار هیرمند عنوان کرد: تنها راه هدایت افراد خودسازی است، همه ما باید با خودسازی خودمان سبب هدایت دیگران شویم.

این مسئول ابراز داشت: دشمن با تهاجم فرهنگی سعی در متلاشی کردن بنیاد خانواده در جامعه دارد که احیای امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند جلوی تمام هجمه‌های دشمنان را بگیرد.

حجت الاسلام ابراهیم گزمه امام جمعه هیرمند نیز در ادامه گفت: در 11 آیه از قرآن کریم به امر به معروف و نهی از منکر اشاره شده که این نشان از اهمیت و ضرورت رعایت این فریضه الهی دارد.

معاون فرهنگی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان نیز در ادامه این جلسه بیان داشت: دو قسم امر به معروف و نهی از منکر داریم نوع اول منکرات و محرمات و دیگری واجبات است.

نورالله برشان گفت: در مسئله امر به معروف و نهی از منکر رعایت حریم خصوصی افراد بسیار مهم است و باید به آن احترام بگذاریم.

وی اضافه کرد: امر به معروف و نهی از منکر برای ما پاداش آخرت و را در پی خواهد داشت و تمام احکام از جمله جهاد در برابر امر به معروف و نهی از منکر همانند قطعه‌ای از دریا است.

معاون فرهنگی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان متذکر شد: امر به معروف و نهی از منکر سبب رشد و تکامل فکری و تزکیه و هدایت بندگان خدا می‌شود.

‫این مسئول اذعان داشت: سخن چینی، عیب جویی، خشم و غضب و غیره از جمله مواردی است که در امر به معروف و نهی از منکر ممنوع است.

در پایان این جلسه سلطانعلی دهمرده به عنوان قائم مقام ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان هیرمند منصوب و از زحمات اعضای این ستاد در هیرمند قدردانی شد.‬

انتهای پیام/75004/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول