اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز مازندران:

گاز ایمن و مستمر در اختیار مشترکان قرار می‌دهیم

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت رسانه برای فرهنگ‌سازی مصرف گاز گفت: تلاش داریم گاز ایمن و مستمر در اختیار مشترکان قرار دهیم.

گاز ایمن و مستمر در اختیار مشترکان قرار می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت گاز مازندران، محسن عرب‌مقصودی در نشست تعاملی دوسویه اعضای هیئت مدیره با پیمانکاران اجرایی مدیریت مهندسی و اجرای طرح‌ها که با حضور روسای ستادی و پیمانکاران برگزار شد بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت رسانه‌های سراسری و محلی، همچنین رسانه ملی در راستای فرهنگ‌سازی مصرف ایمن گاز طبیعی توسط مشترکان تاکید کرد.

وی ادامه داد: تلاش داریم گاز ایمن و مستمر را در اختیار مشترکان قرار دهیم.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران اظهار داشت: برگزاری این جلسات گامی مثبت در راستای نیل به اهداف سازمانی و تعالی سازمانی است.

عرب‌مقصودی رسیدن به یکی از سه شرکت برتر توزیع گاز در کشور تا سال 1404 را چشم‌انداز شرکت گاز مازندران عنوان کرد و گفت: برای تحقق این مهم تلاشی مضاعف در راستای گازرسانی به شهرها و روستاهای مازندران انجام می‌دهیم.

وی پیمانکاران را بازوان توانمند شرکت گاز مازندران دانست و افزود: پیمانکاران باید نسبت به مسئله ایمنی مشترکان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند چراکه این مسئله یکی از موارد بسیار پراهمیت به شمار می‌آید و عدم رعایت مسائل ایمنی، مشکلات جبران‌ناپذیری را در پی دارد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه رعایت اصول HSE باید در حوزه فعالیتی شرکت گاز نهادینه شود، خاطرنشان کرد: مسائلی مانند حفظ محیط زیست نیز باید در فعالیت‌های گازرسانی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

انتهای پیام/2296/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول