اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی:

ظرفیت تأمین آب آذربایجان غربی به 10 هزار لیتر در ثانیه می‌رسد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: با پایان پروژه‌های حفر چاه و احداث تصفیه‌خانه‌های آب ظرفیت تأمین آب در استان به 10 هزار لیتر در ثانیه خواهد رسید.

ظرفیت تأمین آب آذربایجان غربی به 10 هزار لیتر در ثانیه می‌رسد

رسول اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به رقم سرمایه‌گذاری پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از سال‌های گذشته تاکنون، اظهار داشت: میزان ارزش سرمایه‌گذاری 78 پروژه اجرایی شرکت 300 میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: 130 میلیارد تومان از مجموع اعتبار پروژه‌های ذکر شده از محل سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و مابقی از محل اعتبارات دولتی است.

اکبری به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی اشاره کرد و اذعان داشت: تصفیه‌خانه‌های فاضلاب قره‌ضیاالدین و شبکه جمع‌آوری و شاهین‌دژ و شبکه جمع‌آوری و همچنین تصفیه‌خانه‌های آب سلماس و مهاباد از جمله این پروژه‌ها هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی افزود: با تحقق یافتن پروژه‌های در دست اجرای شرکت جمعیت زیر پوشش فاضلاب شهری آذربایجان غربی از 58 درصد به 70 درصد خواهد رسید.

اکبری با بیان اینکه هم‌اکنون هدررفت آب در آذربایجان غربی 22.9 درصد است، خاطرنشان کرد: با اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب در آذربایجان غربی در راستای کاهش هدررفت تا پایان برنامه پنجم توسعه هدررفت آب به زیر 20 درصد می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی ظرفیت تأمین آب در استان را 8 هزار و 500 لیتر در ثانیه عنوان کرد و اذعان داشت: با پایان پروژه‌های حفر چاه و احداث تصفیه‌خانه‌های آب این رقم به 10 هزار لیتر در ثانیه می‌رسد.

انتهای پیام/61010/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول