اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انجمن صنفی روزنامه‌نگاران خراسان جنوبی در پیامی:

پروفسور معتمدنژاد بخشی از گنجینه‌ ماندگار خراسان جنوبی بود

انجمن صنفی روزنامه‌نگاران و خبرنگاران خراسان جنوبی در پیامی به مناسبت درگذشت پروفسور معتمدنژاد آورده است: پروفسور معتمدنژاد بخشی از گنجینه‌ مشاهیر و مفاخر خراسان جنوبی و از چهره‌های ماندگار ایران بود.

پروفسور معتمدنژاد بخشی از گنجینه‌ ماندگار خراسان جنوبی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در پیامی به مناسبت درگذشت پروفسور معتمدنژاد انجمن صنفی روزنامه‌نگاران و خبرنگاران خراسان جنوبی آورده است: درگذشت استاد فرزانه و دانشمند جناب آقای دکتر کاظم معتمدنژاد پدر علم ارتباطات ایران، از مشاهیر و مفاخر خراسان جنوبی موجب تاثر و تاسف است.

در این پیام همچنین آمده است: پروفسور معتمدنژاد که دانش و اخلاق و ادب را توأمان در خدمت تربیت نسلی نواندیش و توانمند بکار گرفته بود در حالی پس از عمری تلاش دیده از جهان فروبست که خدمات ارزنده وی در زمینه توسعه علوم ارتباطات و روزنامه‌نگاری در ایران ماندگار ماند.

انجمن صنفی روزنامه‌نگاران و خبرنگاران خراسان جنوبی در این پیام تاکید کرد: معتقدیم سال‌ها باید بگذرد تا شخصیتی در حد و اندازه وی در عرصه رسانه ظهور کند.

در ادامه این پیام آمده است: مصیبت فقدان این استاد نمونه و عالیقدر که از مشاهیر و مفاخر خراسان جنوبی هستند نه تنها برای مردم خراسان جنوبی بلکه برای جامعه دانشگاهی کشور، استادان، دانشجویان و دانش‌آموختگان ارتباطات به ویژه اصحاب رسانه موجب تاثر و تاسف است.

انجمن صنفی روزنامه‌نگاران و خبرنگاران خراسان جنوبی درگذشت این استاد را به خانواده معزز و بزرگوار پروفسور معتمدنژاد تسلیت گفته و از خداوند منان برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان وی شکیبائی و تندرستی و پاداش نیکو مسئلت کرده است.

در این پیام همچنین با اشاره به درگذشت پروفسور گنجی پدر جغرافیای نوین و هواشناسی ایران که اواخر مرداد سال گذشته درگذشت و از چهره‌های ماندگار ایران اسلامی و خراسان جنوبی بود از دستگاه‌های متولی خواسته شده معرفی مشاهیر و مفاخر منطقه را با اولویت ویژه در برنامه کاری خود قرار دهند.

انتهای پیام/2248/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول