اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت معاونت امور بین‌الملل موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث

نخستین شماره سالنامه حدیثی بین‌المللی منتشر می‌شود

مدیر امور بین‌الملل موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث از انتشار سالنامه حدیثی بین‌المللی مزین به کلام اهل‌بیت (ع)، ویژه سال 2014میلادی توسط معاونت فرهنگی، ارتباطات و امور بین‌الملل موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

نخستین شماره سالنامه حدیثی بین‌المللی منتشر می‌شود

حجت‌الاسلام بهروز حسین‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اهمیت سالنامه حدیثی بین‌المللی مزین به کلام اهل‌بیت (ع) اظهار داشت: سالنامه حدیثی دارالحدیث در حقیقت گلچینی از گوهرهای درخشان و ارزشمند از سخنان معصومین محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:‌ این سالنامه رهنمودهای ائمه اطهار (ع) را در موضوعات گوناگون با رویکردی اخلاقی و تربیتی در برمی‌گیرد تا با الگوگیری از آن‌ها برنامه‌ریزی کرده و گامی به سوی تعالی اخلاقی و معنوی برداریم.

مدیر امور بین‌الملل موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث عنوان کرد: موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث در تدوین سالنامه‌های حدیثی دارای پشتوانه دانشنامه‌های حدیثی متنوع و گسترده بوده بنابراین این تجربه در تدوین این اثر موثر بوده و تقویمی کاربردی و الهام‌بخش تالیف شده که می‌تواند هدیه مناسبی برای میهمانان بین‌المللی هر نهاد علمی و فرهنگی باشد.

وی با بیان اینکه سالنامه حدیثی بین‌المللی شامل تقویم میلادی، قمری و شمسی است، گفت: این تقویم هفتگی بوده و احادیث هفتگی با موضوعات اخلاقی و معنوی با رویکرد بین‌المللی، مشتمل بر احادیث ارزشمندی است که از مجموعه گرانسنگ میزان الحکمه آیت‌الله ری شهری استخراج شده است.

حسین‌پور خاطرنشان کرد:‌ احادیث این سالنامه به سه زبان عربی، انگلیسی و فارسی درج شده و طراحی تقویم بر اساس تقویم‌های روز اروپایی با کاربرد بین‌المللی همراه با باقیمانده سال شمسی برای کاربرد داخلی است.

وی یادآور شد: می‌توان نمادها و معرفی‌نامه نهادها و سازمان‌های مختلف را در این سالنامه به صورت سفارشی درج کرد.

علاقه‌مندان برای سفارش سالنامه حدیثی بین‌المللی، می‌توانند با مدیریت امور بین‌الملل موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث با شماره تلفن 37176124ـ025 تماس بگیرند.

انتهای پیام/78003/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول