اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهش مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) عنوان کرد

تدوین کتاب‌های منبع برای المپیاد قرآن و حدیث المصطفی

معاون پژوهش مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) با اشاره به متونی که در آزمون المپیاد نوزدهم قرآن و حدیث المصطفی در نظر گرفته شده‌اند، گفت: این منابع در چند مقطع کارشناسی تا دکتری تدوین و مشخص شده‌اند.

تدوین کتاب‌های منبع برای المپیاد قرآن و حدیث المصطفی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام محمد فاکر میبدی عصر امروز در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به متونی که در آزمون المپیاد نوزدهم قرآن و حدیث المصطفی در نظر گرفته شده‌اند، اظهار کرد: این منابع در چند مقطع کارشناسی تا دکتری تدوین و مشخص شده‌اند.

وی افزود: در نظر داریم متنی منحصر از تفسیر نمونه را برای منابع این المپیاد در نظر بگیریم و امیدواریم آیت‌الله مکارم شیرازی اجازه این کار را بدهند.

معاون پژوهش مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) با بیان اینکه تاکنون از تفاسیر دیگری در این زمینه استفاده می‌شده است، گفت: در صورت موافقت آیت‌الله مکارم شیرازی در نظر داریم چند جلد از تفسیر نمونه را برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در قالب یک جلد ارائه کنیم.

وی ادامه داد: المپیاد قرآن و حدیث المصطفی هر ساله از یکی از شخصیت‌های علمی و قرآنی برجسته در سطح بین‌المللی تجلیل می‌کند و سال گذشته این افتخار را داشتیم که از آیت‌الله سبحانی تقدیر کنیم.

فاکر میبدی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم به این وسیله گامی هر چند کوچک در راستای تکریم شخصیت‌های قرآنی و ثقلینی برداریم.

وی در ادامه از آیت‌الله مکارم شیرازی درخواست کرد از ایشان به عنوان شخصیتی برجسته در سطح بین‌المللی در زمینه قرآن و حدیث تجلیل شود.

انتهای پیام/78004/ک20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول