اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

بارش برف در کجور/ راه‌های روستایی مسدود است

بخشدار کجور با اشاره به بارش برف و کولاک شدید تا ارتفاع 50 سانتی‌متر در کجور نوشهر گفت: این بارش منجر به انسداد راه‌های فرعی منتهی به روستاها شده است.

بارش برف در کجور/ راه‌های روستایی مسدود است

سیدنادر موسوی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر بیان داشت: بر اثر بارش برف شدید و کولاک در بخش کجور راه‌های فرعی منتهی به روستاهای این بخش مسدود است.

وی افزود: نیروهای راهداری از دقایق اولیه صبح امروز با چند دستگاه خودروی برف روب عملیات برف‌روبی و پاکسازی راه مواصلاتی اصلی را آغاز کردند و هم‌اکنون در مراحل پایانی بازگشایی راه اصلی در کجور هستند.

موسوی‌زاده با بیان اینکه تعداد خودروهای برف‌روب پاسخگوی وسعت زیاد بخش کجور برای بازگشایی راه‌های اصلی و فرعی نیست، تصریح کرد: عملیات بازگشایی راه‌های فرعی نیز آغاز شد و تا امشب باز می‌شود. 

بخشدار کجور در پایان تاکید کرد: مسافران و مردم بخش کجور که قصد سفر به منطقه کجور را دارند باید لباس گرم و نیز امکانات ایمنی خودرو همچون زنجیر چرخ و ضدیخ با خود به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/86019/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول