اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آخرین روز‌های فصل پاییز رخ داد

بارش سنگین برف و پدیدار شدن چهره زمستانی در خلخال

در آخرین روز‌های فصل پاییز بارش سنگین برف چهره زمستانی به شهرستان خلخال بخشید.

بارش سنگین برف و پدیدار شدن چهره زمستانی در خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بارش سنگین برف که از شب گذشته در خلخال آغاز شده تا ساعت پنج بامداد امشب ادامه داشت.

به دنبال این بارش چهره شهر کاملاً زمستانی شد و مدارس مقاطع ابتدایی و پیش دبستانی را به تعطیلی کشاند.

صبح امروز خیابان‌های شهر خالی از خودرو بود و تنها کارکنان ادارات و نهاد‌ها بودند که برای حضور در محل کار در خیابان‌ها تردد داشتند.

معاون فرماندار خلخال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بارش شدید برف به حدی بود که یک دستگاه اتوبوس با 40 مسافر خلخالی در منطقه ورگه‌دره حوزه استحفاظی استان گیلان با تلاش اداره راه و شهرسازی و امدادگران جمعیت هلال احمر تالش و خلخال از مرگ حتمی نجات یافتند و پس از اسکان در محل مناسب با سلامت کامل به شهر خلخال بازگشتند.

محسن مردی یادآور شد: محور خلخال به پونل به لحاظ ریزش کوه در کیلومتر 35 این جاده در حوزه استحفاظی شهرستان رضوانشهر مسدود است و برف عامل مسدود بودن این محور نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان خلخال نیز لحظاتی پیش به خبرنگار فارس در اردبیل گفت: تمامی محور‌های مواصلاتی شهرستان خلخال به مرکز استان و به استان گیلان باز است و تردد در محور خلخال به اسالم بدون زنجیر‌ چرخ میسر نیست.

محمد قربانی اضافه کرد: با آغاز بارش‌ها طی تلاش شبانه‌روزی راهداران اداره راه و شهرسازی شهرستان خلخال مسیر خلخال به اسالم تا حوزه استحفاظی نمک‌پاشی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هم اکنون بارش برف در شهرستان خلخال متوقف شده و تردد در محور‌‌ها به کندی انجام می‌گیرد و ارتفاع برف در شهر خلخال 10 سانتی‌متر و در ارتفاعات به 30 سانتی‌متر می‌رسد.

انتهای پیام/62008/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول