اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فوتبال صنعت ساری:

تماشاگران ساروی یار دوازدهم صنعت هستند

سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری گفت: تماشاگران ساروی به عنوان یار دوازدهم صنعت محسوب می‌شوند.

تماشاگران ساروی یار دوازدهم صنعت هستند

شبیر لطفی پس از برتری تیمش مقابل مس سونگون تبریز شب گذشته در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در ساری اظهار داشت: تیم فوتبال صنعت ساری دارای بهترین و باوفاترین تماشاگران فوتبال در استان و کشور است.

وی با تشکر از حمایت تماشاگران در طول مسابقات خانگی این تیم افزود: در تمام بازی‌ها تیم صنعت چه از حریف جلو و یا از حریف عقب باشد، هواداران در طول 90 دقیقه فقط برای موفقیت تیم بازیکنان را تشویق می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری با اشاره به توانایی بالای بازیکنانش تصریح کرد: صنعت دارای دو تیم خوب است که یک تیم 11 نفره در داخل زمین است و بقیه بازیکنان خوب روی نیمکت هستند.

لطفی درباره برد تیمش در بازی مقابل مس سونگون تبریز گفت: دو تیم بازی خوب و تماشاگر پسندی را در زمین ارائه دادند که به شایستگی به سه امتیاز بازی رسیدیم.

وی در پایان با اشاره به تحمل بالای بازیکنان و تماشاگران تیمش افزود: باید در ادامه لیگ با حمایت مسئولان روند رو به رشد تیم ادامه داشته باشد تا به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کنیم.

به گزارش فارس، تیم صنعت ساری از هفته نهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور موفق شد میهمان خود مس سونگون تبریز را در ورزشگاه شهدای ساری سه بر دو شکست دهد و با 16 امتیاز در صدر جدول ایستاد.

انتهای پیام/86005/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول