اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب استان اردبیل:

مشترکان مراقب یخ‌زدگی کنتورها باشند

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان اردبیل گفت: به مشترکان در مورد یخ‌زدگی کنتور و تأسیسات آبی در فصل زمستان هشدار می‌دهیم تا مراقب چنین رخدادهایی باشند.

مشترکان مراقب یخ‌زدگی کنتورها باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالحسین حسن‌زاده عصر امروز در جلسه کمیته آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی آبفای اردبیل اظهار داشت: با توجه به وارد شدن سامانه جدید هوای سرد به استان به مشترکان در مورد یخ‌زدگی کنتور و تأسیسات آبی داخل منازل هشدار لازم را می‌دهیم.

وی در زمینه نگهداری سیستم لوله‌کشی آب داخل منازل تصریح کرد: نگهداری سیستم لوله‌کشی آب داخل منازل و کنتور آب به عهده مشترکان بوده و همشهریان گرامی جهت جلوگیری از یخ‌زدگی کنتور، تأسیسات آبی، وارد شدن ضرر و زیان احتمالی به شرکت و نهایتاً به خود مشترک اقدامات پیشگیرانه انجام دهند.

حسن‌زاده در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به کاهش دمای هوا در روز دوشنبه و پنجشنبه هفته جاری که دمای هوا به منفی پنج الی 9 درجه می‌رسد پوشاندن کنتور و دریچه آن، لوله‌های رو کار مسیر کنتور تا محل مصرف که خارج از سیستم گرمایشی قرار دارند، ضروری به نظر می‌رسد.

وی اضافه کرد: دقت در پوشش دریچه بازدید واقع در دیواره دایک (کانال لوله)، درزهای قسمت پایین و اطراف درب منازل و سرویس‌های بهداشتی برای جلوگیری از جریان هوای سرد به داخل، خودداری از ریختن آب جوش بر روی کنتور در صورت یخ‌زدگی و ریختن آب ولرم به منظور باز شدن ملایم جریان آب از جمله مواردی است که بایستی مشترکان اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل آب و فاضلاب استان بیان کرد: شهروندان در صورت مواجه شدن با هرگونه یخ‌زدگی با مرکز ارتباط مردمی شرکت (سامانه 122) که به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی و ارائه راهنمایی‌‌های لازم برای مشترکان است، در میان گذاشته تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل آنها اقدام شود.

انتهای پیام/62006/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول