اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های بسکتبال با ویلچر پیشکسوتان کشور

عنوان نایب قهرمانی به ماهان رسید

باشگاه فولاد ماهان سپاهان عنوان نایب قهرمانی دومین دوره رقابت‌های بسکتبال با ویلچر پیشکسوتان کشور را به‌دست آورد.

عنوان نایب قهرمانی به ماهان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از سایت باشگاه فولاد ماهان سپاهان، مسابقه فینال و مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات بسکتبال با ویلچر پیشکسوتان کشور به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان روز پنجشنبه چهاردهم آذرماه سال جاری در ورزشگاه شهدای مخابرات اصفهان برگزار شد.

در پایان دیدار فینال که بین دو تیم فولاد ماهان الف و زنجان برگزار گردید تیم پیشکسوتان زنجان با نتیجه 63 بر 56 تیم پیشکسوتان ماهان را مغلوب خود کرد تا با کسب این نتیجه تیم زنجان مقام نخست این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.

شایان ذکر است تیم فولاد ماهان الف و مهرام تهران به ترتیب در جایگاه دوم و سوم این دوره از رقابت‌های بسکتبال با ویلچر پیشکسوتان کشور جای گرفتند.

گفتنی است در پایان رقابت فینال باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان با همکاری هیئت ورزش جانبازان و معلولین استان اصفهان مراسم اختتامیه و اهداء جام قهرمانی این دوره از رقابت ها را برگزار کرد.

این مراسم با حضور مهندس رجایی مدیرکل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، مهندس باباگلیان رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولین استان اصفهان، حمیدرضا کشاورزیان قائم مقام باشگاه فولاد ماهان سپاهان وحمیدرضا ساکت نائب رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولین استان اصفهان برگزار شد.

مهندس رجایی مدیرکل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در سخنانی از میزبانی شایسته باشگاه فولاد ماهان سپاهان در این دوره از مسابقات تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/63006/ل/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول