اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندوی مازندران:

برگزاری منظم لیگ فرصت خوبی برای کشف استعداد است/ مازندران قهرمان کشور شد

رئیس هیئت تکواندوی مازندران گفت: برگزاری منظم لیگ فرصت مناسبی برای کشف استعداد در استان است.

برگزاری منظم لیگ فرصت خوبی برای کشف استعداد است/ مازندران قهرمان کشور شد

فیض‌الله نفجم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در حال حاضر لیگ تکواندو بانوان و مردان قهرمانی استان در رده‌های مختلف با حضور تیم‌ها و تکواندوکاران خوب به طور منظم هر هفته برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سطح بسیار خوبی لیگ تکواندو استان افزود: برگزاری لیگ فرصت بسیار خوبی برای مربیان و کمیته فنی تکواندو استان است تا بهترین ورزشکاران را به اردو دعوت کنند.

نفجم در ادامه از قهرمانی تیم مازندران در کشور خبر داد و ابراز داشت: تیم تکواندو نوجوانان پسر مازندران در رقابت‌های کشور با اقتدار قهرمان شد.

رئیس هیئت تکواندو مازندران گفت: این مسابقات که با حضور تکواندوکاران نوجوان پسر سراسر کشور در خانه تکواندو تهران برگزار شد، مازندران بالاتر از تیم‌های البرز و تهران قرار گرفت.

وی با اشاره به کسب سه مدال طلا و دوم مدال توسط تکواندوکاران نوجوان مازندران در این مسابقات تصریح کرد: تیم مازندران با 66 امتیاز قهرمان شد و تیم‌های البرز و تهران نیز با 62 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

نفجم با اشاره به انتخاب بهترین مربی و داور مازندرانی در این رقابت‌ها اظهار داشت: یوسفعلی حاجی‌پور به عنوان بهترین مربی و نصرالله نصیری‌نژاد و سیدحسین جاهد به عنوان بهترین داوران انتخاب شدند.

  وی در پایان از انتخاب بهترین تکواندوکار مازندرانی در این پیکارها افزود: دانیال صالحی مهر از مازندران از سوی کمیته فنی این مسابقات به عنوان فنی‌ترین تکواندوکار انتخاب شد.

انتهای پیام/86005/ش‌20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول