اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سراب در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد

نارضایتی مردم سراب از کمبود نیروی متخصص و کادر پزشکی

رفتن علمک گاز به انتهای‌‌ترین روستای سراب، تزریق 900میلیون تومانی به بیمارستان سراب و نارضایتی مردم از کمبود نیروی متخصص و کادر پزشکی در سراب از جمله مواردی بود که نماینده شهرستان سراب در مجلس در مصاحبه مطبوعاتی خود عنوان کرد.

نارضایتی مردم سراب از کمبود نیروی متخصص و کادر پزشکی

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، مهناز بهمنی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از گازرسانی به 6 روستای سراب خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده مبلغ مناسبی برای گازرسانی به روستاهای شهرستان تخصیص یافته که خوشبختانه هم‌اکنون در مرحله تعیین پیمانکار هستند.

وی با اشاره به اینکه روستاهای وانیق علیا، وانیق سفلی، عسگر آباد، سلطان‌آباد و شیخ سرجین در دستور کار شرکت گاز استان به منظور انتخاب پیمانکار قرار گرفته‌اند، افزود:  طبق بررسی‌های انجام روستای شکردرق نیز در مرحله طراحی خط قرار گرفته که امیدواریم با تخصیص بودجه‌های مورد نظر اقدام فوری در خصوص گازرسانی به سایر نقاط روستایی شهرستان انجام پذیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه شهرستان سراب از مناطق سردسیر کشوری است و لزوم اجرای طرح‌های گازرسانی در این شهرستان باید اولویت مسئولان اجرایی باشد، گفت: مناطق محروم و سردسیر کشوری نباید در حالی که کشور از منابع عظیم نفت و گاز بهره‌مند است بی‌بهره باشند و قطعا ایجاد امکانات حداقلی از جمله گاز برای روستائیان عزیز باید از موارد اولویت‌دار این قشر زحمت‌کش قرار گیرد.

قیر مورد نیاز برای روکش آسفالت 120 کیلومتر راه روستایی تامین شد

بهمنی با اشاره به اینکه طبق برآورد انجام شده 120 کیلومتر از راه‌های روستایی نیازمند روکش و بازسازی هستند، گفت: برابر اعلام معاونت راه روستایی وزارت راه و شهرسازی، پس از بررسی‌های به عمل آمده برای روکش آسفالت 120 کیلومتر از راه‌های اولویت‌دار شهرستان سراب مقدار 4 هزار تن قیر در نظر گرفته شده است و آماده تحویل به پیمانکاران است.

نماینده مردم سراب بیان داشت: راه‌های روستایی شهرستان با توجه به وضعیت آب و هوایی شهرستان نیازمند بازسازی و روکش‌های مداوم هستند و خوشبختانه با پیگیری‌های به عمل آمده قیر مورد نیاز 120 کیلومتر از راه‌های شهرستان فراهم شد.

تزریق 900 میلیون تومانی به بیمارستان سراب

نماینده سراب با اعلام خبر تخصیص و ابلاغ 2 هزار میلیون ریال برای کمک به بیمارستان سراب در ماه جاری و تخصیص مبلغ 7 هزار میلیون ریال با عنوان تجهیز اورژانس بیمارستان سراب به شبکه بهداشت و درمان سراب در ماه گذشته افزود‌: متاسفانه در سال 91 به علت عدم تخصیص اعتبارات استانی عملا هیچ یک از پروژه‌های استانی فعال نشد و تجهیز بیمارستان جدید سراب با اعتبار مستقل که ضرورت آن توسط دانشگاه علوم پزشکی مورد تائید قرار گرفته بلاتکلیف باقی ماند.

نارضایتی مردم از کمبود نیروی متخصص و کادر پزشکی در شهرستان سراب

بهمنی با اشاره به اینکه کمبود نیروی متخصص و کادر پزشکی در شهرستان موجب نارضایتی مردم را فراهم آورده است گفت: اعلام نیاز برای تقسیم نیروهای متخصص در مهر ماه سال جاری انجام گرفته که امیدواریم نسبت به اولویت بندی و توزیع عادلانه آنها در استان و شهرستان سراب اقدام مؤثرتری صورت گیرد.

بهمنی ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری‌های به عمل آمده ‌سه نفر ماما و شش نفر پرستار، کادر اتاق عمل و علوم آزمایشگاهی به شهرستان اعزام شده‌اند ولی کمبود پرستار و کمک بهیار علاوه بر شهرستان سراب در سایر مراکز بهداشتی استان نیز مشهود است.

انتهای پیام/60001/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول