اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط ماموران انتظامی صورت گرفت

دستگیری قاتل فراری در جهرم

فردی که به دلیل اختلافات قبلی اقدام به قتل یک نفر در اطراف شهرستان جهرم کرده و سپس متواری شده بود توسط ماموران دستگیر شد.

دستگیری قاتل فراری در جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، فرمانده انتظامی جهرم اظهار داشت: دو ماه قبل ماموران انتظامی این شهرستان از وقوع یک قتل در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان مطلع و پس از عزیمت به محل مشاهده کردند فردی از ناحیه چشم راست هدف اصابت گلوله سلاح کلاش قرار گرفته و به قتل رسیده است.

یوسف ملک‌زاده ادامه داد: تحقیقات پلیس برای شناسایی قاتل آغاز شد و با انجام اقدامات اطلاعاتی، فرد قاتل شناسایی و دستگیری وی در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی گفت: ماموران انتظامی جهرم ضمن هماهنگی با مقام قضایی و با همکاری پلیس آگاهی این استان قاتل فراری را دستگیر و در تحقیقات قتل با استفاده از یک سلاح کلاش مشخص شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم خاطرنشان کرد: سلاح به کار برده شده در قتل از قاتل کشف شد و وی در تحقیقات علت قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد و پس از معرفی به مرجع قضایی، با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

انتهای پیام/2448/غ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول