اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ملایر خبر داد

کاهش 40 درصدی آمار قتل در ملایر در سال جاری

فرمانده انتظامی ملایر از کاهش 40 درصدی آمار قتل در ملایر در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

کاهش 40 درصدی آمار قتل در ملایر در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، ابراهیم سعیدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ملایر با اشاره به اینکه در آبان ماه سال جاری شاهد دو قتل در شهرستان ملایر بوده‌ایم اظهار داشت: ریشه بیشتر قتل‌ها در شهرستان اختلافات خانوادگی است.

وی افزود: در 12 آبان ماه سال جاری از طریق فوریت‌های پلیس اعلام شد که در یکی از واحدهای آپارتمانی، خیابان یاس ملایر یک قتل اتفاق افتاده است.

فرمانده انتظامی ملایر تصریح کرد: ماموران پلیس و عوامل نیروی انتظامی شهرستان بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند و مشاهده شد که شخصی به نام «نورخدا ،ج ،55 ساله » بر اثر اصابت ضربات چاقو در دستشویی منزلش به قتل رسیده که این تماس از سوی همسر مقتول هنگامی که با پیکر خون‌آلود همسرش مواجه شده به پلیس اطلاع داده شد.

وی گفت: بعد از حضور مقامات قضایی مشخص شد که قتل بر اثر ضربات چاقو از ناحیه گردن، سینه، کمر و شکم بوده است.

سعیدی ابراز داشت: در این زمینه تحقیقات آغاز شد و ماموران انتظامی شهرستان قبل از تماس همسر مقتول در گشت‌زنی‌هایی که در حوالی کلانتری 11 داشته فردی که در حال فروش تجهیزات و لوازم خانگی بوده و آثار خون در کیسه محموله‌اش مشاهده شده را به عنوان مظنون دستگیر کردند.

وی عنوان کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده و قتل اتفاق افتاده مشخص شد که قاتل همان شخص دستگیر شده است که در بازجویی‌ها به قتل این فرد 55 ساله اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی ملایر اضافه کرد: قاتل در اعترافات خود علت قتل را مصرف قرص‌های روان گردان و اختلاف با مقتول عنوان کرده است.

وی گفت: قاتل شخصی 17 ساله به نام« وحید، ن »است که بعد از بازسازی صحنه جرم برای انجام مراحل بعدی به مقامات قضایی تحویل داده شد.

سعیدی در ادامه اظهار داشت: همچنین در 25 آبان ماه سال جاری نیز  ساعت 17 از طریق اورژانس بیمارستان غرضی ملایر به فوریت‌های پلیس اطلاع داده می‌شود که دو نفر مجروح بر اثر ضربات چاقو به این بیمارستان مراجعه می‌کنند.

وی بیان کرد: در این زمینه نیز بلافاصله عوامل انتظامی به بیمارستان اعزام می‌شوند  که اعلام می‌شود این دو نفر مصدوم مادر و دختر هستند.

فرمانده انتظامی ملایر تصریح کرد: مادر به نام« شبنم ،ج »39 ساله و دختر به نام « شقایق، ز» 18 ساله که قادر به تکلم نبوده و مادر بر اثر ضربات شدید وارد شده فوت می‌کند.

وی در ادامه افزود: عوامل انتظامی شهرستان با حساسیت و دقت با بررسی شعاع ارتکاب جرم و مسیرهای منتهی به بیمارستان ظرف مدت کمتر از 5 ساعت موفق به دستگیری قاتل می‌شوند.

سعیدی یادآور شد: در بازجویی‌های انجام شده قاتل معترف به قتل همسر خود و مجروح کردن دختر شده و علت قتل را مظنون بودن به خانواده و اختلافات خانوادگی عنوان کرده است.

وی گفت: در تحقیقات انجام شده از قاتل وی اعلام کرده که مدتی بوده که تصمیم به قتل همسر، دختر و پسرش را داشته که در روز حادثه پسر در منزل حضور نداشته است.

سعیدی خاطرنشان کرد: در هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل آمار قتل در شهرستان ملایر کاهش 40 درصدی داشته است.

وی در پایان افزود: در این زمینه شایعاتی بعد از دو قتل اتفاق افتاده در شهرستان به وجود آمد که این شایعات پایه و اساسی ندارد و موارد ذکر شده در این خبر صحیح است.

انتهای پیام/89013/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول