اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان:

تجربه‌نگاری فعالیت‌های بسیج سازندگی سبب توسعه کشور در آینده می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: تجربه‌نگاری فعالیت‌های بسیج سازندگی سبب فراهم‌سازی زمینه‌های رشد و ارتقای کشور در بخش‌های مختلف در آینده می‌شود.

تجربه‌نگاری فعالیت‌های بسیج سازندگی سبب توسعه کشور در آینده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام محمد قطبی ظهر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی اردو‌های هجرت با بیان اینکه مسئولان باید اقدامی را در راستای ثبت تجربه‌نگاری و خاطرات افراد فعال در بخش بسیج سازندگی انجام بدهند، اظهار کرد: اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی استان آمادگی برگزاری کلاس‌ها و کارگروه‌های آموزشی را در این زمینه دارد.

وی با اشاره به اینکه تجربیات و خاطرات افراد فعال در بسیج سازندگی باید ثبت شود، اضافه کرد: تجربیات بسیج سازندگی در راستای اجرای طرح‌های مختلف در کشور و به ویژه طرح‌های محرومیت‌زدایی باید ثبت شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به نتایج ناشی از ثبت تجربیات فعالیت‌های بسیج سازندگی در کشور تصریح کرد: تجربه‌نگاری فعالیت‌های بسیج سازندگی سبب فراهم‌سازی زمینه‌های رشد و ارتقای کشور در بخش‌های مختلف در آینده می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه افراد فعال در بسیج سازندگی باید در زمان حضور در مناطق مختلف مشاهدات خود را از مؤلفه‌های فرهنگ ملی ثبت کنند، ادامه داد: این موضوع سبب تعامل خرده‌فرهنگ‌ها می‌شود و جامعه در زمینه مولفه‌های فرهنگی رشد پیدا می‌کند.

قطبی در پایان تأکید کرد: تعامل فرهنگی با خرده‌فرهنگ‌ها در هر شهری سبب استفاده در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و پایش جریان‌های فرهنگی می‌شود.

انتهای پیام/63004/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول