اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج دانشجویی شاهرود مطرح کرد

اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی و اجتماعی در هفته دانشجو

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‎های شاهرود گفت: برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی به مناسبت روز و هفته دانشجو به همت بسیج دانشجویی دانشگاه‎های شاهرود برگزار می‌شود.

اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی و اجتماعی در هفته دانشجو

محمد جلیلی امروز در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان اظهار کرد: 16 آذر، یادآور رشادت و بصیرت دانشجویان در دفاع از میهن و اسلام و مبارزه با استبداد و استکبار است و باید این روز و هفته گرامی داشته شود.

وی افزود: با توجه به این موضوع برنامه‌های مختلف و متنوعی از طرف بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود با همکاری حوزه و پایگاه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‎های شاهرود تصریح کرد: صدور بیانیه به مناسبت گرامیداشت این هفته و توزیع بروشور با نام حماسه پروانه‌ها و بیانیه حجاب و عفاف به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در روز 16 آذر بود.

جلیلی خاطر نشان کرد: بروشور حماسه پروانه‌ها با موضوع بصیرت دانشجو در تیراژ پنج هزار نسخه چاپ و در دانشگاه آزاد و خوابگاه‌ها توزیع و بیانیه روز دانشجو نیز در نماز جمعه شاهرود و در تمام دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی شاهرود توزیع شد.

وی بیان کرد: برگزاری تریبون آزاد با موضوع مطالبات دانشجویان از مسئولان دانشگاهی، استانی و کشوری در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در روز 16 آذر ماه از دیگر برنامه‌های بسیج دانشجویی شاهرود بود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‎های شاهرود اظهار کرد: جشن دانشجویی دانشگاه غیرانتفاعی نور دانش با همکاری بسیج دانشجویی شهید بسطامی این دانشگاه با حضور دانشجویان در تالار ذوب آهن شاهرود در روز 18 آذر ماه برگزار می‌شود.

جلیلی افزود: در این جشن دانشجویی که با سخنرانی رئیس دانشگاه و معاونت آموزشی این دانشگاه و اجرای گروه فرهنگی عرفان برگزار می‌شود، از دانشجویان ممتاز علمی و بسیجی تقدیر به عمل می‌آید.

وی با اشاره به برگزاری یادبود شهدای دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: یادبود شهدای دانشجو به مناسبت روز دانشجو، 20 آذر ماه با سخنرانی کاظم جلالی نماینده شاهرود در مجلس شورای اسلامی در مسجدالنبی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‎های شاهرود اظهار کرد: این برنامه به همت بسیج دانشجویی حوزه شهید مفتح دانشگاه آزاد اسلامی و با مداحی علی یزدانی از ساعت 10 تا 12 برگزار می‎شود.

جلیلی با اشاره به اکران فیلم استرداد در دانشگاه شاهرود گفت: به مناسبت روز دانشجو، فیلم سینمایی استرداد برگزیده جشنواره فیلم فجر به همت حوزه بسیج دانشجویی شهید مطهری در سالن شقایق‌های دانشگاه شاهرود به نمایش گذاشته می‌شود.

وی تصریح کرد: سخنرانی قدیری‎ابیانه، کارشناس تاریخ و مسائل سیاسی در خصوص مذاکرات ژنو به همت بسیج دانشجویی حوزه شهید مطهری، 24 آذر ماه در تالار شقایق‌های دانشگاه شاهرود برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‎های شاهرود در ادامه افزود: به مناسبت روز دانشجو، نشریه مهاجر در ارتباط با این روز و وقایع آن و انتظارات امام و رهبری از دانشجو چاپ و در بین اساتید و دانشجویان دانشگاه شاهرود به همت حوزه شهید مطهری بسیج دانشجویی شاهرود توزیع شد.

جلیلی با دعوت از همه دانشجویان برای حضور در برنامه‌های روز و هفته دانشجو گفت: این برنامه‌ها با هدف ارتقای بصیرت دانشجویان و تجلیل از افسران جنگ نرم برگزار و از عموم دانشجویان دعوت می‌شود در این برنامه‌ها شرکت و بهره لازم را ببرند.

انتهای پیام/2249/ک40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول