اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان فارس:

قاتلان فراری در استان فارس دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری 27 قاتل فراری که پس از ارتکاب جرم متواری شده بودند، خبر داد.

قاتلان فراری در استان فارس دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، سیروس سجادیان اظهار کرد: یکی از عوامل ایجاد امنیت، آسایش و آرامش شهروندان در برخورد با مجرمان است و بر همین اساس دستگیری مجرمان و قاتلان فراری به صورت جدی در دستور کار پلیس فارس قرار دارد.

وی ادامه داد: در یکسال گذشته ماموران انتظامی استان فارس موفق شدند 27 تن از محکومان به قصاص که پس از ارتکاب قتل متواری شده بودند را دستگیر کنند و تحویل مراجع قضایی دهند.

فرمانده انتظامی استان فارس اضافه کرد: از 24 سال قبل (سال 1367) تا سال 1391 این افراد مرتکب 35 قتل شده و پس از ارتکاب جرم متواری شده بودند که با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی محل اختفای آنان شناسایی و دستگیر شدند.

سجادیان افزود: 13 تن از این افراد در سال گذشته و 14 تن در سال جاری در شهرستان‌های شیراز، کازرون، فسا، لارستان، پاسارگاد، سپیدان، کوار و لامرد توسط پلیس آگاهی استان فارس در شهرستان‌های تهران، ‌اصفهان، ‌البرز، اردبیل، کرمان، لردگان و زنجان دستگیر شده‌اند.

وی با بیان اینکه محل وقوع تمام این قتل‌ها در استان فارس بوده است، اضافه کرد: بیشترین وقوع این قتل‌ها در شهرستان‌های شیراز، کوار، داراب،‌ فسا، فیروزآباد و خرم‌بید، گراش، کازرون، قیروکارزین، ‌لامرد و استهبان بوده است.

فرمانده انتظامی استان فارس بار دیگر با تاکید بر اینکه استان فارس جایی برای مجرمان و قاتلان فراری نیست، به این‌گونه افراد هشدار داد: برای بازگشت به آغوش جامعه، هرچه سریع‌تر خود را به مراکز انتظامی و مراجع قضایی معرفی کنند تا از رأفت اسلامی برخوردار شوند چراکه در غیر این صورت توسط پلیس دستگیر و به دستگاه قضایی تحویل داده می‌شوند.

انتهای پیام/‌2448/ز/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول