اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان:

نشر یکی از اقتصادهای مهم جامعه است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: نشر یکی از اقتصادهای مهم هر جامعه است که با توجه به توسعه یافتگی جامعه‌‌ جایگاه ویژه‌ای‌ پیدا می‌کند‌.

نشر یکی از اقتصادهای مهم جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی پیش از ظهر امروز در گردهمایی ناشران استان کرمان اظهار داشت: نشر فعالیتی است که بستر اطلاع و آگاهی را فراهم می‌کند و به همین دلیل حوزه نشر از پر‌اهمیت‌ترین حوزه‌های فرهنگ محسوب می‌شود.

وی ابراز داشت: بدون تردید یکی از اقتصادهای مهم هر جامعه‌ای، اقتصاد نشر است که با توجه به توسعه یافتگی هر جامعه‌‌ جایگاه ویژه‌ای‌ پیدا می‌کند‌.

سعیدی افزود: در حوزه بازار نشر یا چاپ در بعد تقاضا به عواملی مانند نوع فرهنگ و آداب، وضعیت معیشتی و اقتصادی مربوط می‌توان اشاره کرد و در بعد عرضه نیز عواملی مانند قابلیت تجهیز برای تولید و وجود صرفه و مزیت در چاپ وجود دارد.

وی ایجاد صنف‌ قوی برای پیشبرد و پیگیری اهداف ناشران استان را جزو ضرورت‌ها دانست و خواستار اتخاذ تمهیدات جدی توسط ناشران با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ شد.

به گزارش فارس، گردهمایی ناشران استان کرمان با حضور مدیران مسئول انتشاراتی‌های کرمان برگزار شد و تعدادی از ناشران، نگرانی خود را از خارج شدن‌ شرکت تعاونی ناشران استان‌ ‌از چار‌چوب فعالیت قانونی خود اعلام کردند.

انتهای پیام/2446/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول