اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

میلیاردرها با مسجد‌سازی به فکر آخرت خود باشند‌

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان در مراسم افتتاح مسجد اهل‌سنت محله داماهی بندرعباس گفت: پولدارها و میلیاردرها با ساخت مسجد بهترین پس‌انداز را برای آخرت خود دست و پا می‌کنند.

میلیاردرها با مسجد‌سازی به فکر آخرت خود باشند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌ فقیه در امور اهل‌ سنت هرمزگان، مراسم افتتاح مسجد اهل‌ سنت داماهی این شهر با حضور نماینده ولی‌ فقیه در استان و قائم مقام نماینده ولی‌ فقیه در امور اهل‌ سنت هرمزگان و جمعی از روحانیون اهل‌ سنت و اهالی محله داماهی بندرعباس برگزار شد.

آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام‌ جمعه بندرعباس با اشاره به روایتی از ابوذر، صحابی پیامبر اسلام (ص) اظهار کرد: برای مال و اموال سه شریک وجود دارد و آن سه شریک شامل خودت، حوادث و وراث است.

وی با بیان اینکه حوادث با حوادث طبیعی، بیماری و سایر مشکلات سهم خود را می‌گیرد گفت: وراث هم بعد از مرگت مالت را می‌خوردند و باید امیدوار باشی حداقل پشت سرت حرف نزنند که برای ما چقدر کم پول گذاشت.

امام‌ جمعه بندرعباس با بیان اینکه انسان نباید از دیگر شرکای مالی خود عقب‌تر باشد گفت: انسان زرنگ کسی است که تا می‌تواند از سهمش در راه درست و ماندگار استفاده کند.

وی با بیان اینکه مسجد‌ساز یک انسان زرنگ است اظهار کرد: کسی که از مال خود در جهت ساخت مسجد و باقیات الصالحات استفاده می‌کند؛ یک شخص عاقبت‌اندیش و زرنگ است.

نماینده ولی‌ فقیه در استان با بیان اینکه در هرمزگان افرادی با ثروت و درآمدهای میلیاردی وجود دارند گفت: از میان این افراد عده‌ای هستند که به فکر آخرت خود هستند و برای مومنان مسجد می‌سازند و ثواب و خیر آخرت را برای خود می‌خرند که یک نمونه ‌آن مسجدسازی است که این مسجد را بنا نهاده است.

انتهای پیام/88001/ش/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول