اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران خبر داد

اختصاص 30 هزار متر مربع به توسعه فضای سبز شرکت نفت گچساران

مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از اختصاص بیش از 30 هزار متر مربع از فضاهای بلا استفاده در محلات شرکت نفت و گاز گچساران به توسعه فضای سبز خبر داد.

اختصاص 30 هزار متر مربع به توسعه فضای سبز شرکت نفت گچساران

یوسف باقری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: توسعه فضای سبز در سطح مناطق نفت و گاز گچساران یکی از اولویت‌های مدیریت خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران است.

وی بیان کرد: با شروع این فعالیت‌ها شادابی و طراوت ویژه‌ای به محیط سکونت، ادارات و تأسیسات بخشیده خواهد شد.

مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران افزود: توجه به مبلمان شهری و استفاده از پوشش مناسب برای زیباسازی شهر از مهم‌ترین وظایف مردم و مسئولان است.

باقری تعداد طرح‌های در دست اقدام مدیریت خدمات شرکت نفت و گاز گچساران را 12 طرح عنوان کرد که ترمیم و بهسازی جاده چاه‌های نفتی در اطراف گچساران از مهم‌ترین این اقدامات است.

وی گفت: احداث کتابخانه عمومی شماره دو مهرگان، خرید و تأمین دستگاه تهویه مطبوع جهت واحدهای عملیاتی و رفاهی و همچنین بازسازی و بهسازی ساختمان تأسیسات، ادارات، منازل، مدارس و خیابان‌ها از جمله مهم‌ترین کارهای صورت گرفته در مدیریت خدمات نفت و گاز گچساران است.

مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در  پایان از احداث کمپ‌های رفاهی در سه واحد عملیاتی پازنان دو، بی‌بی حکیمه یک و گوره خبر داد و افزود: با پیگیری‌های انجام شده پیشرفت خوبی در پروژه‌های مذکور حاصل شده است.

انتهای پیام/82014/س20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول