اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در ورزشگاه تختی قم

صبا برای قهرمانی به شکست شهرداری نوشهر می‌اندیشد

تیم فوتبال امید صبای قم در تلاش برای قهرمانی گروه سوم مرحله مقدماتی لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور امروز با شهرداری نوژن نوشهر دیدار می‌کند.

صبا برای قهرمانی به شکست شهرداری نوشهر می‌اندیشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نخستین شکست تیم فوتبال امید صبای قم در فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور در هفته پایانی دور رفت و در جریان دیداری خارج از خانه برابر همین تیم شهرداری نوژن نوشهر رقم خورد.

تیم فوتبال صبای قم در آن مقطع با شکست در مسابقه حساس با شهرداری نوژن نوشهر صدرنشینی در لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور را از دست داد تا حسین گنجیان و تیمش در شرایطی قرار بگیرند و حتی دو هفته بعد از آن نیز به دیگر رقبا نظیر ابومسلم مشهد و پرسپولیس قائمشهر ببازند.

در واقع سه باخت متوالی در هفته‌های پنجم، ششم و هفتم مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور حسابی صبایی‌ها را در معرض از دست رفتن شانس صعود به مرحله دوم این مسابقات قرار داد البته اکنون وضعیت فرق می‌کند و صبا به لطف قرار گرفتن در یک امتیازی تیم صدرنشین ابومسلم مشهد شانس خوبی برای دستیابی به جواز صعود دارد.

روند موفقیت‌ها و کسب نتایج خوب توسط تیم فوتبال امید صبای قم دو هفته‌ای است که دوباره شروع شده و این تیم که لیگ دسته اول فصل جاری فوتبال امید باشگاه‌های کشور را با کسب نتایج بسیار خوب آغاز کرده بود دو هفته متوالی است که به حریفان خود نمی‌بازد.

فوتبالیست‌های امید صبای قم که در راس کادر فنی خود از یک سرمربی جوان اما بادانش و باهوش همچون حسین گنجیان برخوردار هستند در دو هفته اخیر رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور ابتدا در خانه با تیم شهید آسیابی کلاله بدون گل مساوی کردند و سپس در دیدار خارج از خانه برابر داروسازی وتاک ساری به میدان رفته و این بازی را سه بر دو از حریف بردند.

صبای قم در هفته پایانی از دور برگشت دیدارهای مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور در دیداری خانگی از ساعت 14 و 15 دقیقه امروز میزبان تیم فوتبال امید شهرداری نوژن نوشهر خواهد بود تا صعودش به مرحله نهایی را مسجل کند.

فوتبالیست‌های صبای قم که الان 16 امتیازی هستند اگر قصد صعود به مرحله دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید کشور را دارند باید حداقل یک مساوی از دیدار خانگی عصر امروز با تیم فوتبال امید شهرداری نوژن نوشهر بگیرند زیرا همزمان با این بازی تیم‌های ابومسلم مشهد و پرسپولیس قائمشهر با یکدیگر بازی می‌کنند و در صورت برتری پرسپولیس مقابل ابومسلم هر دو تیم 17 امتیازی می‌شوند.

انتهای پیام/78002/ر30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول