اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بختیاری‌زاده:

صبا روی نوار بدشانسی قرار دارد / از انتهای جدول فاصله می‌گیریم

مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: فعلاً روی نوار بدشانسی قرار داریم اما هنوز ناامید نیستیم و با امیدواری به آینده تلاش خود را برای موفقیت در بازی‌های آینده از سر می‌گیریم.

صبا روی نوار بدشانسی قرار دارد / از انتهای جدول فاصله می‌گیریم

ناصر بختیاری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به شکست تیمش برابر نفت تهران اظهار داشت: همه آن‌هایی که در ورزشگاه بودند و به هر طریق بازی صبا و نفت را تماشا کردند واقعاً حق تیم ما را در دیدار حساس هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال برابر تیم فوتبال نفت تهران باخت نمی‌دانند.

وی با بیان اینکه در دیدار خانگی با نفت تهران باختن حق صبای قم نبود، گفت: ما با تمام توان خود به میدان رفتیم که بتوانیم از این بازی سه امتیاز بگیریم اما این هفته‌ها شرایط به گونه‌ای رقم می‌خورد که در نهایت به باخت تیم صبا آن هم در عین ناباوری می‌انجامد.

مربی تیم فوتبال صبای قم عنوان کرد: البته منکر بازی خوب تیم نفت تهران هم نیستیم، به نظر من با توجه به اینکه هر 2 تیم صبای قم و نفت تهران از یکدیگر شناخت خوبی داشتند، کاملاً حساب‌شده بازی کردند اما اگر قرار بود نتیجه منصفانه رقم بخورد، مساوی حق 2 تیم بود.

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیتی که ما در جدول رده‌بندی رقابت‌های این فصل لیگ برتر داشتیم، فقط برای کسب سه امتیاز بازی کردیم اما متاسفانه باز هم در لحظات پایانی و این بار بر حسب اتفاقی که هرگز تصور آن را نمی‌کردیم بازی را به نفت باختیم.

بختیاری‌زاده اظهار داشت: ما در نیمه اول کمی مورد تاثیر تیم نفت بازی کردیم اما هر چقدر از زمان بازی سپری شد، بهتر شدیم و در نیمه دوم حتی برتر از تیم حریف بودیم؛ دروازه‌بان و دفاع ما خوب کار کردند و به راحتی اجازه باز شدن دروازه در نیمه نخست را ندادند اما در نیمه دوم گلی که دریافت کردیم برخلاف جریان بازی بود و در مورد پنالتی هم نمی‌توانم چیزی بگویم چون واقعاً مشکوک بود.

وی تصریح کرد: متاسفانه تا اینجای فصل با بدشانسی‌های زیادی رو به رو شده‌ایم و با اینکه بازیکنان ما نشان داده‌اند که قابلیت‌های زیادی دارند و بارها فرصت پیروزی مقابل حریفان را داشته‌ایم اما این گل خوردن در لحظات پایانی برای تیم ما معضلی شده که قطعاً با کار و تلاش بیشتر آن را رفع می‌کنیم.

تیم فوتبال صبای قم در دیداری از هفته دوم نیم فصل دوم مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در خانه به نفت تهران باخت تا با 16 امتیاز همچنان در مکان دوازدهم جدول رده‌بندی باقی بماند ضمن اینکه صبای قم در هفته هجدهم این رقابت‌ها از ساعت 15 عصر جمعه بیست و دوم آذرماه در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف تیم فولاد خوزستان می‌رود.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول