اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گنجیان در گفت‌و‌گو با فارس:

صبا با کسب یک امتیاز به مرحله دوم صعود می‌کند

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: تیم ما در شرایط خوبی قرار دارد و با کسب یک امتیاز هفته پایانی مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور راهی مرحله دوم می‌شویم.

صبا با کسب یک امتیاز به مرحله دوم صعود می‌کند

حسین گنجیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: تیم فوتبال امید صبای قم در گروه سوم مرحله مقدماتی مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور در کنار پنج تیم دیگر قرار گرفته و قطعاً راهی مرحله دوم می‌شود.

وی ادامه داد: ما در کنار تیم‌های شهرداری نوژن نوشهر، داروسازی وتاک ساری، پرسپولیس قائمشهر، ابومسلم مشهد و شهید آسیابی کلاله به صورت رفت و برگشت به رقابت پرداختیم و خوشبختانه هم‌اکنون در مکان دوم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم تصریح کرد: تیم ما در پنج مسابقه از دور رفت و همچنین چهار بازی از دور برگشت تاکنون موفق به کسب پنج پیروزی، یک تساوی و سه باخت شده است و در حال حاضر با کسب 16 امتیاز در مکان دوم جدول جای دارد.

وی خاطرنشان کرد: تیم ما در دیدارهای قبلی مقابل تیم‌های فوتبال ابومسلم مشهد، پرسپولیس قائمشهر، شهید آسیابی کلاله و داروسازی وتاک ساری (رفت و برگشت) به برتری رسیده و البته سه باخت ما در دیدارهای خارج از خانه رقم خورده است.

گنجیان یادآور شد: تیم فوتبال امید صبای قم با توجه به بضاعتی که دارد و همچنین شرایط موجود در مجموع در دیدارهای گذشته عملکرد خوبی داشته است و ما امیدواریم که در صورت کسب حتی یک تساوی در هفته پایانی مرحله گروهی راهی دور دوم خواهیم شد.

وی عنوان کرد: بازی پایانی ما در مرحله گروهی رقابت‌های این فصل روز دوشنبه هجدهم آذرماه در ورزشگاه تختی قم با تیم فوتبال امید شهرداری نوژن نوشهر است و سعی خواهیم کرد در این دیدار بهترین بازی خود را انجام داده و به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم ادامه داد: تیم ما در دیدارهای دور رفت در میهمانی تیم شهرداری نوژن نوشهر با یک گل شکست خورد و حالا انگیزه بازیکنان ما مضاعف‌تر از گذشته شده تا هم باخت در دیدار قبلی را جبران کرده و هم اینکه صعود تیم را مسجل کنند.

مسابقه تیم‌های فوتبال امید صبای قم و شهرداری نوژن نوشهر از هفته پایانی دیدارهای مرحله گروهی فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور در حالی از ساعت 14 عصر دوشنبه هجدهم آذر ماه در ورزشگاه تختی قم به انجام می‌رسد که در این گروه ابومسلم مشهد با کسب 17 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی جای دارد و تیم صبای قم با کسب 16 امتیاز دوم است.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول