اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

خدمت به مردم کهگیلویه افتخار بزرگی است

فرماندار کهگیلویه کار برای مردم را ارزشمند دانست و گفت: خدمت به مردم کهگیلویه افتخار بزرگی است که نصیبم شده و تا هر زمان استاندار کهگیلویه و بویراحمد صلاح بداند، خدمت‌گزار مردم این شهرستان خواهم بود.

خدمت به مردم کهگیلویه افتخار بزرگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، صبح امروز فرماندار کهگیلویه از دفتر خبرنگاران دهدشت بازدید و در یک نشست صمیمی با اصحاب رسانه گفت‌وگو کرد.

ابراهیم جعفری با تقدیر از تلاش اصحاب رسانه در انعکاس اخبار، رویدادها و مشکلات شهرستان اظهار داشت: کار اصلی خبرنگاران و اصحاب رسانه، روشن کردن حقایق، آگاه کردن مردم و جامعه و کمک به مسئولان برای تصمیم ‌گیری‌های درست است.

جعفری با مثبت ارزیابی کردن فعالیت رسانه‌ای شهرستان، ابراز داشت: صداقت، صراحت و سرعت در عمل از ویژگی‌های یک خبرنگار خوب است.

وی خواستار همکاری مدیران شهرستان با خبرنگاران و ترفیع مشکلات انجمن خبرنگاران دهدشت شد و افزود: خبرنگاران با وقایع‌نگاری و انعکاس دغدغه‌های مردم، در مطرح شدن مشکلات و نیازهای شهرستان تلاش می‌کنند و ما مسئولان می‌بایست با این مجموعه پرتلاش کمال همکاری را داشته باشیم.

مدیر ارشد اجرایی کهگیلویه در این نشست صمیمی با بیان اینکه در مدت یک سال از دوره تصدی فرمانداری کهگیلویه ارتباط خوبی با خبرنگاران داشتم، اذعان داشت: جعفری برگزاری باشکوه سه انتخابات همزمان را از بهترین خاطرات یک سال گذشته خود عنوان و خاطرنشان کرد: انتخابات با 622 صندوق اخذ رأی در 194 شعبه شهری و روستایی با اقتدار، در کمال نظم و امنیت برگزار شد.

فرماندار کهگیلویه، کار برای نظام و اسلام و خدمت به مردم را ارزشمند دانست و گفت: خود را سرباز نظام می‌دانم و افتخار می‌کنم در این شهرستان مشغول خدمت هستم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه طبق گفته استاندار تعدادی از فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد ابقا خواهند شد، آیا خود را جزو این تعداد می‌دانید یا نه، از استاندار کهگیلویه و بویراحمد به فردی اخلاق‌گرا، کارشناس و آگاه به مسائل و مشکلات منطقه نام برد و تصریح کرد: تا هر زمانی‌که دکتر خادمی و مجموعه وزارت کشور صلاح ببینند افتخار تصدی فرمانداری کهگیلویه را دارم و با فراغ بال از نفر بعدی استقبال می‌کنم.

فرماندار کهگیلویه کار برای مردم را ارزشمند خواند و تأکید کرد: مهم این است که در انجام مسئولیت کار را با کیفیت انجام دهیم.

انتهای پیام/82016/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول