اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس آموزش و پرورش عسلویه خبر داد

شناسایی 704 بی‌سواد در عسلویه

رئیس آموزش و پرورش عسلویه از شناسایی 704 بی‌سواد در عسلویه خبر داد.

شناسایی 704 بی‌سواد در عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، اسماعیل احمدی صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش عسلویه اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و روز به روز اهمیت این نهاد بیشتر و برجسته‌تر می‌شود.

وی افزود: افزایش امکانات و تجهیزات آموزش و پرورش یک امر مهم است که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه خاطرنشان کرد: کیفیت‌بخشی به آموزش و برگزاری کلاس‌های تقویتی و فوق برنامه باید در دستور کار قرار گیرد و در این راستا باید اعتبارات تامین شود.

احمدی از تقدیر از 800 دانش‌آموز برتر عسلویه خبر داد و تصریح کرد: دانش‌آموزان برتر در حوزه‌های علمی، فرهنگی، هنری و  ورزشی تقدیر می‌شوند که 70 میلیون ریال اعتبار برای آن اختصاص داده‌ایم و مابقی را از جایی دیگر تأمین خواهیم کرد.

وی از شناسایی 704 بی‌سواد در عسلویه خبر داد و گفت: ریشه‌کنی بی‌سوادی در دستور کار قرار دارد که 704 نفر را در این منطقه شناسایی کرده‌ایم و عده‌ای دیگر که از دسترس ما خارج است توسط مراکز بهداشت و شوراها شناسایی خواهیم کرد.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه یادآور شد: برای کلاس‌های تقویتی باید برنامه‌ریزی شود و مقرر شده هزینه برگزاری هر جلسه 90 دقیقه‌ای کلاس‌های کنکور و تقویتی 60 هزار تومان باشد.

احمدی تاکید کرد: مقرر شده که محل تأمین هزینه کلاس‌های تقویتی و کنکور 40 درصد اولیا و 60 درصد آموزش و پرورش در نظر گرفته شود و تقدیر از دانش‌آموزان برتر نیز بر عهده شوراها و شهرداری‌ها قرار گرفته است.

انتهای پیام/2451/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول