اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رای اعضای شورا

علی ماندگار شهردار عسلویه شد

با رای تمامی اعضای شورای اسلامی شهر، علی ماندگار شهردار عسلویه شد.

علی ماندگار شهردار عسلویه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، پیش از ظهر امروز در نشستی با حضور تمام اعضای شورای اسلامی شهر عسلویه، علی ماندگار با پنج رای (تمام اعضا) به عنوان شهردار منتخب این شهر انتخاب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر عسلویه در این نشست به سفر دکتر روحانی رئیس جمهور به منطقه عسلویه اشاره کرد و اظهار داشت: سفر رئیس جمهور مایه خیر و برکت برای منطقه است که قبل از تشکیل جلسه شورای اداری بازدید و دیدار مردمی با زلزله‌زدگان شهرستان دشتستان داشته و سپس وارد شهر عسلویه پایتخت اقتصادی انرژی کشور شد.

احمد بازیار افزود: قطعاً تداوم این سفرها موجبات شکوفایی اقتصادی و تداوم بخش امنیت اقتصادی خواهد بود.

وی در ادامه موضوع انتخاب شهردار را بسیار با اهمیت و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیتی که در منطقه وجود دارد با گزینه‌های متعددی وارد مذاکره شدیم که باعث تاخیر در انتخاب شهردار شد و خوشحالیم که امروز به نتیجه لازم رسیدیم.

بازیار افزود: با بررسی‌های به عمل آمده از سوابق خدمتی علی ماندگار به استناد تبصره یک بند یک ماده 71 وظایف شورای اسلامی شهرها اعضای شورای اسلامی، علی ماندگار را به‌عنوان شهردار منتخب برای صدور حکم نهایی به مراجع قانونی ذیصلاح معرفی شد تا نسبت به صدور حکم ایشان اقدام لازم معمول شود.

بیش از این علی ماندگار سابقه تصدی شهرداری اهرم و خارگ و مسئولیت‌های مالی در استانداری بوشهر و معاون مالی، اداری و برنامه‌ریزی شهرداری بوشهر را در کارنامه خدمتی خود دارد.

انتهای پیام/2451/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول