اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهرستان عسلویه مطرح کرد

دعوت از استاندار برای حضور در بین مردم عسلویه

رئیس شورای اسلامی شهرستان عسلویه خواستار حضور استاندار جدید بوشهر در بین مردم عسلویه شد.

دعوت از استاندار برای حضور در بین مردم عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، علی دریانورد بعداز ظهر امروز در نشست مسئولان عسلویه اظهار داشت: عسلویه دارای جایگاه ویژه‌ای در استان و کشور است و بخش عظیمی از گاز کشور در این منطقه تولید می‌شود.

وی افزود: توجه صنعت نفت به محیط پیرامونی اهمیت زیادی دارد و مردم عسلویه همواره منتظر این خدمات هستند و امیدوار هستیم روز به روز شاهد بهبود این خدمات باشیم.

دریانورد تصریح کرد: با وجود آلایندگی‌های زیست‌محیطی باید به وضعیت بهداشت و درمان در این منطقه بیشتر توجه کنیم و از مسئولان انتظار داریم در این عرصه فعالیت کنند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان عسلویه با اشاره به انتصاب دکتر مصطفی سالاری به‌عنوان استاندار بوشهر ابراز داشت: به نمایندگی از طرف مردم شریف و فهیم و اعضای محترم شورای اسلامی شهرستان  عسلویه انتصاب دکتر مصطفی سالاری را به‌عنوان استاندار بوشهر تبریک می‌گویم و از خداوند سبحان توفیق روز افزون را برای ایشان آرزومندیم.

دریانورد تاکید کرد: در انتخابات ریاست جمهوری، شهرستان عسلویه رتبه اول استان را در حمایت از دولت تدبیر و امید کسب کرد و امیدواریم دکتر سالاری دعوت رسمی ما را که حضور در بین مردم است اجابت کرده و با حضور خود در میان مردم موجب اتحاد و همدلی و سفیر وحدت و امید باشند.

وی افزود: همه باید دست به دست هم دهیم و برای رشد و اعتلای استان بوشهر و شهرستان عسلویه گام برداریم.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول