اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خبر داد

اجرای 430 کیلومتر بزرگراه در شهرستان‌های استان بوشهر

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از اجرای 430 کیلومتر بزرگراه در شهرستان‌های استان بوشهر خبر داد.

اجرای 430 کیلومتر بزرگراه در شهرستان‌های استان بوشهر

علیرضا صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: گسترش حمل و نقل ریلی اهمیت بسیار زیادی در پیشرفت و توسعه دارد و به هر میزان وضعیت راه‌ها بهتر باشد، شاهد پیشرفت‌های بیشتری نیز خواهیم بود.

وی افزود: ایمن‌سازی جاده‌ها یک اصل مهم و تاثیرگذار در رونق اقتصادی است و در استان بوشهر با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های اقتصادی و صنعتی باید نسبت به بهبود وضعیت راه‌ها اهتمام ورزیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خاطرنشان کرد: مقام عالی وزارت نگاه ویژه‌ای به استان بوشهر دارد و در سفر هفته گذشته به استان نیز بر لزوم توسعه راه‌ها و بزرگراه‌های استان بوشهر تاکید شد.

صفایی تصریح کرد: اجرای پروژه‌های راهسازی در استان با کیفیت بسیار خوبی در حال انجام است و از تمام امکانات و پتانسیل موجود برای تکمیل به‌موقع این پروژه‌ها بهره می‌بریم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: استان بوشهر از نظر بزرگراه از استان‌های برخوردار در سطح کشور است و هم‌اکنون بیش از 602 کیلومتر بزرگراه قابل استفاده در استان داریم.

صفایی از اجرای 430 کیلومتر بزرگراه در شهرستان‌های استان بوشهر خبر داد و ابراز داشت: هم‌اکنون میزان بزرگراه‌های استان 602 کیلومتر است که با تکمیل 430 کیلومتر بزرگراه جدید شاهد افزایش چشمگیر میزان بزرگراه‌ها خواهیم بود.

وی افزود: نظارت دقیق و مستمری بر وضعیت راه‌ها داریم و کارشناسان و راهداران نسبت به رفع نواقص و مشکلات احتمالی اهتمام جدی داشته و دارند.

انتهای پیام/2452/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول