اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان خبر داد

احداث 905 کیلومتر بزرگراه توسط اداره کل راه سیستان و بلوچستان

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: 905 کیلومتر راه در قالب بزرگراه‎های در حال احداث، مطالعه شده و آماده مناقصه در اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در دست اقدام است.

احداث 905 کیلومتر بزرگراه توسط اداره کل راه سیستان و بلوچستان

ابوالفضل باقرنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: طول کل بزرگراه‎های در حال احداث در قالب 9 پروژه 275 کیلومتر است، همچنین مطالعه 330 کیلومتر بزرگراه دیگر به پایان رسیده و آماده برگزاری مناقصه است.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: 596 کیلومتر راه اصلی و 32 کیلومتر راه فرعی نیز در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در دست احداث است.

این مسئول با اشاره به تعداد  پل‎های بزرگ و تقاطع غیر همسطح اذعان داشت: پنج دستگاه پل شامل نهراب، سیستان، ماشکید، افضل آباد و تقاطع غیر همسطح خاش در حال اجرا است

وی همچنین متوسط پیشرفت پروژه‌های در دست اجرا  را 4/47 درصد عنوان کرد و افزود: میزان اعتبار این پروژه‎ها در سال 92، مبلغ 548 هزار و 889 میلیون ریال است.

باقرنیا خاطرنشان کرد: احداث بزرگراه زابل – زاهدان در چهار قطعه بطول 125 کیلومتر، بزرگراه زاهدان – بم در سه قطعه بطول 102 کیلومتر، بزرگراه زابل – زهک در یک قطعه بطول 19 کیلومتر، بزرگراه  زابل – دوست محمد در یک قطعه به طول 30 کیلومتر از پروژه‎های شاخص بزرگراهی حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی  سیستان و بلوچستان است.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان اذعان داشت: 35 کیلومتر از ادامه بزرگراه خاش - ایرانشهر و 136 کیلومتر از بزرگراه زاهدان – بیرجند آماده برگزاری مناقصه  است.

انتهای پیام/75004/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول