اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

ورزشکاران ما پیام‌رسانان عزت ایران هستند

فرماندار شهرستان گرمی گفت: ورزشکاران قهرمان و پهلوان ما در عرصه‌های مختلف در حقیقت پیام‌رسانان حقیقی انقلاب و مبانی ارزشی آن در دنیا هستند.

ورزشکاران ما پیام‌رسانان عزت ایران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود علایی عصر امروز در دیدار با سعید یونسی قهرمان ناشنوای شهرستان گرمی، اظهار داشت: ورزشکاران ما همیشه و در تمامی میادین قهرمانی با کسب افتخارات و نتایج مثبت به سربلندی جمهوری اسلامی ایران و کشورمان کمک کردند که قطعاً پهلوان این خطه نیز در خشنود کردن دل مقام معظم رهبری و این ملت سهمی شایسته داشته است.

وی تصریح کرد: هر چقدر این قهرمانی‌ها و پهلوانی‌ها شایسته و مناسب ادامه پیدا کند به همان میزان نسل آینده به حرکت‌های پیش رو امیدوار بوده و می‌توانند این ورزشکاران و قهرمانان را الگوی مناسب خود قرار دهند.

علایی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: هر چند بدخواهان این نظام هیچ نمی‌خواهند که نامی از قهرمانان و پهلوانان ما بر سر زبان‌ها بیفتد اما ما شاهد آن هستیم که با عنایت خداوند و عزتی که جوانان این سرزمین در عرصه‌های مختلف دارند درخشش‌ها، پیروزی‌ها و همچنین کامیابی‌ها در صحنه‌های مختلف نصیب این ملت می‌شود.

فرماندار گرمی نسبت به برطرف شدن مشکلات این قهرمانان و پهلوانان قول مساعد داد و اضافه کرد: ما به وجود چنین جوانان عزتمند و شاخص در میادین ورزشی به ویژه قهرمانی کشتی ناشنوایان جهان افتخار می‌کنیم و انتظار داریم حضور این جوانان فضایی را در صحنه‌های جهانی و بین‌المللی به وجود آورد تا افتخارات بیشتر نصیب ما شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سعید یونسی قهرمان ناشنوای کشتی جهان به همراه علی عزیزی رئیس اداره ورزش و جوانان گرمی جهت بررسی و مرتفع ساختن مشکلات ورزشی پیش رو با فرماندار این شهرستان دیدار کردند.

سعید یونسی نایب قهرمانی مسابقات جهانی ناشنوایان مقام پنجمی پارالمپیک جهان و چندین مدال بین‌المللی را در پرونده ورزشی خود دارد.

وی سال آینده در مسابقات جهانی روسیه حضور می‌یابد.

انتهای پیام/62004/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول