اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

تداوم دریافت مبالغ اضافی از کارگران بابت ارائه سهام عدالت

در حالی که دبیر سهام عدالت مازندران اعلام کرد که دریافت مبلغ اضافی از کارگران ساختمانی و فصلی تخلف است ولی این مبالغ همچنان از کارگران ساختمانی و فصلی دریافت می‌شود.

تداوم دریافت مبالغ اضافی از کارگران بابت ارائه سهام عدالت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، توزیع سهام عدالت در بین کارگران ساختمانی در حالی در ساری توزیع می‌شود دست‌اندرکاران توزیع این سهام که یکی از شرکت‌های تعاونی ساری است مبلغ 43 هزار تومان بابت ارائه سهام به همراه پکیج آموزشی از کارگران ساختمانی دریافت می‌کنند.

طبق اعلام دست‌اندرکاران این پکیج آموزشی قرار است بعدا به آدرس کارگران ساختمانی ارسال شود.

دریافت مبلغ اضافی از کارگران ساختمانی در حالی انجام می‌شود که پرویز خالقی دبیر توزیع سهام عدالت در مازندران دریافت مبلغ اضافی از کارگران ساختمانی را تخلف اعلام کرد.

خالقی که معاون سازمان اقتصاد و دارایی مازندران را نیز برعهده دارد، اظهار داشت: نظارت بر عملکرد تعاونی‌های برعهده اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

عبدالله کیاکجوری معاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران با اظهار بی‌اطلاعی از دریافت پول اضافی بابت سهام عدالت تصریح کرد: این موضوع نیاز به بررسی دارد.

وی در ابتدا حتی درباره نام شرکتی که سهام عدالت را توزیع می‌کند را به سختی به یاد آورد و با این سئوال خبرنگار فارس که نام شرکت توزیع کننده را نمی‌دانید، گفت: در جریان توزیع سهام عدالت هستم.

معاون اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران در ادامه گفت: تاکنون خبری مبنی بر دریافت مبلغ اضافی از جانب تعاونی دریافت نکردیم و تازه این گزارش در اختیار من قرار گرفت.

وی درباره نحو نظارت اداره کار بر عملکرد تعاونی‌ها خاطرنشان کرد: نظارت ما بر نحوه کار تعاونی‌ها نیست این سازمان بیشتر بر مجامع تعاونی‌ها نظارت می‌کند.

کیاکجوری بیان داشت: نظارت ما این طوری نیست که ما لحظه به لحظه بر عملکرد تعاونی‌ها نظارت داشته باشیم.

وی گفت: بر عملکرد تعاونی‌ها در صورت دریافت گزارش ما نظارت می‌کنیم.

معاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در پاسخ به این سئوال خبرنگار فارس اگر تخلف این شرکت تعاونی تایید شود امکان برگشت پول به کارگران ساختمانی وجود دارد، تصریح کرد: تخلف تعاونی در اجرای کار مشخص شود اداره کار برخورد جدی با تعاونی متخلف را در دستور کار قرار می‌دهد.

انتهای پیام/86004/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول