اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان جنوبی:

مخابرات برای حراست از مرزهای فرهنگی آمادگی کامل دارد

مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان جنوبی با اشاره به این‌که امروز دشمن جنگ نرم را علیه ملت ایران آغاز کرده است، گفت: مخابرات با همراهی معاونت فناوری اطلاعات سپاه این آمادگی را دارند که در حراست از مرزهای فرهنگی قدم بردارند.

مخابرات برای حراست از مرزهای فرهنگی آمادگی کامل دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا حاجی‌محمدی ظهر امروز در نخستین یادواره شهدای مخابرات و بیسیم‌چی خراسان جنوبی اظهارداشت: بیسیم‌چیان ندای عملیات و رمز آن را در جبهه منتقل می‌کردند.

وی ادامه داد: این افراد با برقراری ارتباط سبب می‌شدند که رزمندگان با خانواده ‌خود در سراسر کشور تماس برقرار کنند و یک امنیت قلبی به آن‌ها می‌دادند.

خراسان جنوبی 84 شهید در عرصه مخابرات تقدیم انقلاب کرده است

مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان جنوبی با بیان این‌که امروز مخابرات تبدیل به فناوری اطلاعات شده است، تصریح کرد: امروز علاوه بر خدمات ارتباطی، خدمات فناوری اطلاعات هم به مردم داده می‌شود.

حاجی‌محمدی با اشاره به این‌که امروز دشمن جنگ نرم را با به کارگیری میلیون‌ها سایت ضد انقلاب علیه ملت ایران آغاز کرده است، اذعان داشت: حوزه مخابرات جنگ اکنون وظیفه حراست از نرم افزارها و حملات فرهنگی دشمن را برعهده دارد.

وی اضافه کرد: بنابراین سازمان مخابرات با همراهی معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات سپاه این آمادگی را دارند که برای مقابله با این حمله در حراست از مرزهای فرهنگی قدم بردارند.

مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان جنوبی یادآور شد: خراسان جنوبی 84 شهید در حوزه مخابرات و بیسیم‌چی در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است.

حاجی‌محمدی خاطر نشان کرد: کاری که این شهیدان در هشت سال دفاع مقدس انجام دادند امروز رهروان آن‌ها در فتا این کار را انجام می‌دهند.

شهدا جان خود را فدای اسلام و ولایت فقیه کردند

یکی از رزمندگان بیسیم‌چی دفاع مقدس نیز در این مراسم اظهار داشت: در جبهه حق، رزمندگان اسلام با کمترین امکانات، اما روحیه شهادت طلبی دشمن را به زانو در آوردند.

حسن باخرد با تاکید بر اینکه شهدا و جانبازان از همین افراد معمولی بودند، ادامه داد: نباید به نسل جوان امروز القا کرد، که این افراد جزو انسان‌های غیر عادی هستند و دستیابی به مقام آنها امکان‌پذیر نیست.

وی با بیان اینکه بسیاری از رزمندگان و شهدای دفاع مقدس جوان بودند، تصریح کرد: این شهدا علی‌رغم علاقه زیاد به خانواده، عشق خود را فدای اسلام و ولایت فقیه کردند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس متذکر شد: نباید از شهدا با ادعای اصولگرایی و یا اصلاح‌طلبی استفاده ابزاری برای پست‌های دنیوی شود.

باخرد با بیان اینکه شهدا به ما آموختند تا پشتیبان ولایت فقیه باشیم، خاطرنشان کرد: همه ما در هر شرایط باید تابع ولایت فقیه باشیم.

انتهای پیام/69022/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول