اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

کلیات و جزئیات بودجه 50 روز آینده در مجلس بررسی می‌شود

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: حدود 45 تا 50 روز بعد از ارائه لایحه بودجه به مجلس، کلیات و جزئیات آن در صحن علنی بررسی می‌شود.

کلیات و جزئیات بودجه 50 روز آینده در مجلس بررسی می‌شود

عزت‌الله یوسفیان‌ملا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به ورود لایحه بودجه به مجلس اظهار داشت: صبح امروز لایحه بودجه کل کشور توسط رئیس جمهور تقدیم مجلس شورای اسلامی شده و گزارشاتی نیز از سوی روحانی در مورد بودجه 93 داده شد.

وی افزود: قرار بود این هفته صحن مجلس تعطیل بوده و جلسه علنی نداشته باشد و نمایندگان مجلس به حوزه‌های انتخابیه خود رفته تا بیش از گذشته مشکلات و پروژه‌های حوزه‌های خود را بررسی کنند ولی با درخواست رئیس جمهور این تعطیلی مجلس به هفته آینده موکول شد.

یوسفیان‌ملا تاکید کرد: بر اساس ماده 186 دولت موظف بود لایحه بودجه سالانه کل کشور را حداکثر تا 15 آذر هر سال به مجلس تسلیم کند ولی به دلیل تعطیلات پنج‌شنبه و جمعه گذشته امروز یک‌شنبه این لایحه از سوی دولت به مجلس تقدیم شد.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعضای خانه ملت هفته آینده به مدت یک هفته به حوزه‌های انتخابیه خود رفته و بررسی لایحه بودجه دو هفته بعد آغاز می‌شود،گفت: حدود 45 تا 50 روز بعد از ارائه لایحه بودجه به مجلس، کلیات و جزئیات آن در صحن علنی بررسی می‌شود.

یوسفیان‌ملا با اعلام اینکه پس از تحویل لایحه بودجه،متن آن تکثیر و در اختیار نمایندگان گذاشته می‌شود تا نمایندگان در مدت 10 روز لایحه مورد نظر را بررسی کرده و پیشنهادات خود را به کمیسیون‏هاى تخصصى مجلس ارائه دهند،پس از آن بیش از 10 روز کمیسیون‌های مختلف بر روی لایحه بودجه نظر می‌دهند و کار در کمیسیون تلفیق دنبال می‌شود.

انتهای پیام/86012/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول