اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی سیرجان:

باند سارقان اتومبیل در سیرجان متلاشی شد

فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری سارق اتومبیل در این شهرستان خبر داد.

باند سارقان اتومبیل در سیرجان متلاشی شد

مهریار سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سیرجان از دستگیری دو سارق هنگام تغییر رنگ کامیون سرقتی در عملیات روز گذشته پلیس این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در پی سرقت یک دستگاه کامیون از درب تعمیرگاهی در حاشیه جاده کمربندی سیرجان، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان دستگیری عامل یا عاملان سرقت را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و گشت‌زنی‌های نامحسوس پلیس در سطح شهر‌ تصریح کرد: ماموران پس از چهار روز تلاش متهم سابقه‌داری را شناسایی و روز گذشته در عملیاتی غافلگیرانه او را با همدستش در روستایی در حاشیه شهر سیرجان و در حال تغییر رنگ کامیون سرقتی دستگیر کردند.

‌سعیدی ‌ابراز داشت: متهمان در بازجویی‌های اولیه لب به اعتراف گشوده و اذعان داشتند با سرقت این کامیون و تغییر در رنگ و اصالت آن قصد اشتغال در یک شرکت را داشتند. 

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان افزود‌: تحقیقات پلیس از این متهمان در مورد سایر سرقت‌های احتمالی کماکان ادامه دارد.

سعیدی با اشاره به مرگ دلخراش دختر بچه هفت ساله در برخورد با پژو 405 گفت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک حادثه رانندگی در بلوار سید‌جمال‌الدین اسد‌آبادی، بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راهور به محل اعلامی اعزام شدند.

وی عنوان کرد: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی پژو 405 به رانندگی جوانی 18 ساله که با سرعت بالا‌یی قصد سبقت از سمت راست خودروهای در حال حرکت بلوار را داشت، منحرف شده و در ابتدا با دختر بچه هفت ساله و سپس با سه دستگاه خودرو که در حاشیه خیابان پارک بودند، برخورد کرده است.

‌سعیدی‌ خاطر ‌نشان کرد: در این حادثه دختر بچه هفت ساله به علت شدت جراحات وارده مجروح و هنگام انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد‌.

وی تصریح کرد: کارشناسان علت وقوع این حادثه را عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه راننده پژو 405 اعلام کرده‌اند.

سعیدی گفت: عجله‌، شتاب بی‌مورد و عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و تخطی از سرعت مطمئنه راننده خودرو پژو 405 در سطح شهر این حادثه درد‌ناک را رقم زد که می‌طلبد رانندگان با رعایت قوانین رانندگی و احترام به حقوق سایر افراد از چنین حوادث دلخراشی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/2446/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول