اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی پردیس خبر داد

دستگیری 10 سارق زورگیر در پردیس

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از دستگیری 10 سارق زورگیر در پردیس به همت مأموران نیروی انتظامی خبر داد.

دستگیری 10 سارق زورگیر در پردیس

مهیار رستگاری امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران، از دستگیری 10 سارقی که در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) اقدام به سرقت می‎کردند، خبر داد.

وی افزود: در پی عملیات اطلاعاتی که مأموران کلانتری پردیس انجام دادند، موفق به شناسایی باند سارقان و توزیع‎کنندگان مواد مخدر شدیم.

وی تصریح کرد: ماموران با ردیابی این افراد طی چهار عملیات هم‎زمان و غافل‎گیرانه در چهار نقطه مختلف شهرستان پردیس، موفق به دستگیری این افراد که در پاتوق‎ها و آلونک‎های حومه شهرستان زندگی می‎کردند، شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس ادامه داد: مأموران در بازرسی از مخفی‎گاه این افراد که با میانگین سنی 35 تا 40 سال اقدام به سرقت و زورگیری و توزیع مواد مخدر می‎کردند، مقداری مواد مخدر از نوع تریاک و شیشه کشف و ضبط کردند.

رستگاری ادامه داد: همچنین تعداد زیادی گوشی تلفن همراه، لوازم خودرو، سه دستگاه خودروی سرقتی (وانت و نیسان) و سه دستگاه موتورسیکلت به همراه مقدار زیادی پول افغانی که ظاهراً متهمان هنگام زورگیری از اتباع افغان به دست آورده‎ بودند، چندین قبضه شمشیر و چاقو از این افراد کشف شد.

وی اضافه کرد: سرقت‎های این باند بیشتر از نوع خودروی سواری و زورگیری و سرقت‎های خشن بوده و مهاجران افغان سوژه‎های این باند را تشکیل می‎داده‎اند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: همچنین از دو نفر از سرکرده‎های این باند، یک نفر دستگیر شد و نفر دوم نیز با ردیابی‎های صورت گرفته به زودی دستگیر خواهد شد.

رستگاری ادامه داد: یکی از سارقان سابقه‎دار فراری که حدود 35 میلیون تومان اجناس کارخانه‎ای را در سه سال گذشته سرقت کرده بود نیز در بین دستگیرشدگان بود که به زندان معرفی شده است.

انتهای پیام/2568/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول