اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کوهبنان خبر داد

دستگیری سارقان طلافروشی در کوهبنان

فرمانده انتظامی کوهبنان گفت: اعضای سه نفره باندی که با سوء‌استفاده از غفلت یک طلافروش اقدام به سرقت از ویترین مغازه وی کرده بودند، دستگیر شدند.

دستگیری سارقان طلافروشی در کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محسن صیفوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چندی پیش دو زن با ورود به یک طلافروشی در کوهبنان به بهانه خرید از فروشنده خواستند تا سرویس‌های طلا را از ویترین خارج کرده و آنها را در دسترس قرار دهد که با سوء‌استفاده از غفلت وی و با مهارتی خاص مقداری طلاجات را به سرقت می‌برند.

فرمانده انتظامی کوهبنان افزود: در پی وقوع این سرقت، ماموران انتظامی تحقیقات وسیعی را برای شناسایی عاملان وقوع جرم آغاز کردند.

وی با اشاره به بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته طلافروشی از سوی ماموران انتظامی تصریح کرد: تحقیقات فنی پلیس منجر به شناسایی دو مظنون اصلی شد که در ادامه اقدامات اطلاعاتی پلیس مشخص شد این دو زن با هم‌دستی یک مرد دیگر اقدام به سرقت کرده‌اند.

صیفوری تاکید کرد: پس از پیگیری‌های شبانه‌روزی هر سه متهم روز گذشته در عملیاتی منسجم و هماهنگ دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی کوهبنان گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده از سوی پلیس به سرقت از طلافروشی اعتراف و اذعان داشتند که قصد سرقت از طلافروشی دیگری را داشتند که این باند سابقه‌دار با سرعت عمل ماموران انتظامی متلاشی و قبل از ارتکاب جرمی دیگر دستگیر شدند.

صیفوری بیان داشت: با بررسی سوابق اعضای این باند مشخص شد که سابقه سرقت‌های مشابهی در برخی از شهرستان‌های شمالی کشور را داشته‌اند.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول