اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باغستان‌های تاکستان از بی‌آبی می‌سوزد

نماینده تاکستان خواستار پرداخت بیمه کشاورزان شد

نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس خواستار پرداخت بیمه کشاورزان تاکستانی شد.

نماینده تاکستان خواستار پرداخت بیمه کشاورزان شد

رجب رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره به اینکه مسئله پروژه فاضلاب تاکستان از سال 82 آغاز شده و تاکنون نیمه‌تمام رها شده است، ابراز داشت: این دغدغه طی سال‌های اخیر مورد اعتراض شدید شهروندان تاکستانی قرار گرفته است.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مسئله تأمین آب کشاورزی استان قزوین از سد طالقان و الموت‌رود و طالقان‌رود باید توسط وزارت نیرو پیگیری و اجرایی شود.

رحمانی، پروژه بیمارستان نیمه‌تمام 64 تختخوابی را جزو پروژه‌های تکمیل نشده این شهر ذکر کرد و افزود: تعطیلی طولانی‌مدت مجتمع ایران‌ خودروی شهرستان تاکستان نیز باید با پیگیری برطرف شود.

رحمانی با اشاره به خسارت 760 میلیارد تومانی باغستان‌های انگور تاکستان عنوان کرد: همچنین انتظار این است تا وزرای جهاد کشاورزی و اقتصاد و دارایی نسبت به استمهال بدهی‌های کشاورزان استان قزوین و شهرستان تاکستان اقدام کنند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس با اشاره به کم‌آبی در باغستان‌های انگور تاکستان ابراز داشت: بیش از 80 درصد باغستان‌های استان قزوین مربوط به شهرستان تاکستان است که مشکل بی‌آبی در آنها بیداد می‌کند.

نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به همین منظور تامین آب مصوب شده کشاورزی استان قزوین از سد طالقان و الموت به میزان 120 میلیون مترمکعب باید پیگیر شود.

انتهای پیام/77005/ب20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول