اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

آغاز احداث ساختمان کلانتری خادم‌الشهدای شیراز

جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: کلانتری انتظامی خادم‌الشهدا در زمینی به مساحت 200 متر مربع در سه طبقه و اعتبار اولیه 2 میلیارد ریال در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

آغاز احداث ساختمان کلانتری خادم‌الشهدای شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ محمدرضا شکری‌پور صبح امروز در حاشیه آغاز عملیات اجرایی کلانتری خادم‌الشهدای شیراز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس برای برقراری امنیت اجتماعی و جانی شهروندان از تمام توان و امکانات خود به ویژه با احداث پاسگاه و کلانتری در سطح استان فارس استفاده کرده است. 

وی خاطرنشان کرد: کلانتری انتظامی خادم‌الشهدا در زمینی به مساحت 200 متر مربع در سه طبقه و اعتبار اولیه 2 میلیارد ریال در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: نیروی جان‌برکف انتظامی استان فارس شبانه‌روز در برقراری امنیت در خدمت شهروندان بوده و آماده هرگونه خدمات‌رسانی به اقشار جامعه است.

شکری پور بیان داشت: مهم‌ترین ویژگی و شاخص نیروی انتظامی استان فارس مقابله با مفاسد اجتماعی در قالب کار فرهنگی و امنیتی است.

وی اضافه کرد: پلمپ منقل‌خانه‌ها، مقابله با اراذل و اوباش و برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر از جمله برنامه‌های در دست اجرای نیروی انتظامی استان فارس است.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس ابراز داشت: برای ایجاد امنیت پایدار، تعامل و همکاری از سوی دستگاه‌های اجرایی و متولیان امور فرهنگی به ویژه شهروندان ضروری است.

انتهای پیام/2448/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول