اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی تنکابن خبر داد

دستگیری 12 نفر از اعضای یک باند هرمی در تنکابن

فرمانده انتظامی تنکابن گفت: اعضای یک باند بزرگ که در راستای برنامه‌ها و اهداف شرکت‌های هرمی فعالیت می‌کردند، دستگیر شدند.

دستگیری 12 نفر از اعضای یک باند هرمی در تنکابن

کیومرث ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تنکابن گفت: گزارشاتی درباره فعالیت مشکوک گروهی از افراد که بیشتر آن‌ها جوان بودند، موجب شد تا پلیس ویژه جرائم اجتماعی واحد مسکونی محل استقرار آن‌ها در یکی از شهرهای تابعه تنکابن را زیرنظر گیرند.

وی با اشاره به اینکه براساس بررسی‌ها و تحقیقات ماموران پلیس سرانجام پس از چندین روز مراقبت و کنترل نامحسوس مرکز یک باند از شرکت‌های هرمی با عنوان "نیوهایتس" با اخذ مجوز ویژه دادستانی برای ورود به واحد مسکونی یاد شده صورت گرفت، تصریح کرد: 12 تن از اعضای گرداننده این باند در شهرستان در این ارتباط دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تنکابن بیان داشت: در این ارتباط تعداد زیادی گوشی موبایل، لب‌تاپ، تبلت، هاردهای اکسترنال و مقادیری جزوه و بروشور تبلیغاتی شرکت هرمی مورد نظر کشف و ضبط شد.

ابراهیمی با اعلام اینکه در بازجویی‌های به عمل آمده از این افراد، متهمان به راه‌اندازی شبکه‌های گسترده از یک شرکت هرمی اعتراف کردند، گفت: افراد دستگیر شده به عضویت بیش از 4 هزار نفر که حدود 2 هزار نفر آنها تنکابنی هستند، اعتراف کردند.

وی افزود: جوانان برای سرمایه‌گذاری و آینده‌نگری خود در ارتباط با هر شرکت و موسسه‌، ابتدا باید از مراجع ذی‌صلاح درباره رسمی بودن فعالیت آن‌ها اطمینان حاصل کنند تا در این راستا شکار سودجویان نشوند و مال و دارایی‌شان با رویای پول‌دار شدن به جیب کلاهبرداران نرود.

به گزارش فارس، در حال حاضر تحقیقات تکمیلی برای بررسی مدارک و مستندات ضبط شده برای شناسایی و عوامل اصلی دیگر این شرکت هرمی توسط ماموران ویژه این جرایم در پلیس تنکابن ادامه دارد.

انتهای پیام/86020/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول