اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمه تامین اجتماعی بشرویه خبر داد

بهره‌مندی 37 درصد جمعیت بشرویه از خدمات تامین اجتماعی

رئیس بیمه تامین اجتماعی بشرویه گفت: حدود 37 درصد جمعیت شهرستان بشرویه از خدمات بیمه تامین اجتماعی برخوردار هستند.

بهره‌مندی 37 درصد جمعیت بشرویه از خدمات تامین اجتماعی

حسین هلالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: برخورداری از تامین اجتماعی از نظر بازنشستگی، بیکاری و ازکارافتادگی نیاز به خدمات درمانی و سوانح حقی همگانی است.

وی ادامه داد: تا پایان سال گذشته بیش از 2 هزار و 690 نفر بیمه شده اصلی در بشرویه وجود داشته‌اند که این رقم تا شهریور سال جاری به 3 هزار و 150 نفر افزایش یافته است.

رئیس تامین اجتماعی بشرویه همچنین بیمه‌شدگان تبعی این شهرستان تا پایان سال گذشته را بیش از 3 هزار و 450 نفر اعلام کرد و افزود: این تعداد تا شش ماهه نخست امسال به بیش از 5 هزار و 200 نفر افزایش یافته است.

هلالی از رشد 17 درصدی بیمه شدگان اصلی بشرویه در سال جاری خبر داد و اضافه کرد: همچنین تعداد بیمه‌شدگان تبعی نیز با رشد 50 درصدی روبه رو بوده است.

وی مجموع بیمه‌شدگان اصلی و تبعی بشرویه تا پایان سال گذشته را حدود 6 هزار و 150 نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب بیمه‌شدگان جدید این آمار تا شش ماهه نخست امسال به بیش از 8 هزار و 360 نفر رسیده است.

وجود 643 مستمری بگیر تامین اجتماعی در بشرویه

رئیس تامین اجتماعی بشرویه خدمات بیمه تامین اجتماعی را دارای حوزه‌های گسترده و بخش‌های مختلف خواند و متذکر شد: مجموع مستمری‌بگیران بشرویه تا پایان شهریور‌ماه امسال 643 نفر می‌باشند.

هلالی خاطرنشان کرد: این افراد با مجموع بیمه‌شدگان اصلی و تبعی زیر پوشش بیش از 9 هزار نفر می‌شوند که این رقم معادل حدود 37 درصد از جمعیت شهرستان بشرویه است.

انتهای پیام/69006/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول